Kleurcode of kleurnummer Spartamet 1994 groen metallic
-
- site mod
als je een bericht toevoegd staat er vlak onder het typvenster in het blauw:jgvankampen schreef:Hoe kan ik een foto op het forum zetten???
Voeg een foto toe.
als je daar op klikt krijg je een venster
door nu op selecteer te klikken kun je een foto op je computer opzoeken en dan op upload klikken.
in je typvenster komt dan een link van de foto te staan.
succes :lol:
-
- site mod
-
- site mod
-
- site mod
Nee ze staat in mijn garage. Ik mag graag dingen opknappen tot ze er als nieuw uitzien het metje is 21 jaar oud. Mijn dochter heeft er � 100,- voor betaald inclusief kenteken. Als ik een stukkie aan het toeren ben trek je wel een hoop bekijks. Soms denk ik wel eens dat sommige die je aangapen van een andere planeet komen. Mijn dochter gebruikt hem iedere dag en als ze dan vies is mag pappie weer poetsen (het metje dan he ) .
De kap van de trekstarter heb ik helemaal gerepareerd met een roestvrijstalen pijpje maar omdat mijn dochter om de twee dagen thuiskwam met een touwtje in haar hand heb ik het pijpje aangepast, heb er een stuk slang ingemaakt wat ze ook op gasflessen gebruiken, de oranje buitenmantel er afhalen en dan past het in de roestvrijstalen buis en slijt het touwtje niet.
Vandaag de E-start weer onderhanden genomen en ze start nu ook electrisch.
De kap van de trekstarter heb ik helemaal gerepareerd met een roestvrijstalen pijpje maar omdat mijn dochter om de twee dagen thuiskwam met een touwtje in haar hand heb ik het pijpje aangepast, heb er een stuk slang ingemaakt wat ze ook op gasflessen gebruiken, de oranje buitenmantel er afhalen en dan past het in de roestvrijstalen buis en slijt het touwtje niet.
Vandaag de E-start weer onderhanden genomen en ze start nu ook electrisch.
e pericoloso sporgersi
-
-
- site mod
-