Pagina 2 van 3

Geplaatst: 27-08-2015 19:24
door Vrotkees
Knutselsmurf schreef:Alstublieft...
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Kijk wij vragen en knutsel draait. /super

waar zouden we zijn zonder knutsel

Mark kunnen deze emoticons bij de emoticon lijst

Geplaatst: 27-08-2015 19:50
door arnoud
Ik kreeg vanmorgen een belletje, "Arnoud, ik heb de Met op het werk staan, kom hem (haar) morgen maar halen. ".
Dus ik ga jullie aankomend weekend vervelen met een paar foto's , die jullie absoluut niet willen zien, en waardoor ik waarschijnlijk een ban ga krijgen. :twisted: /agadu <> /\

Geplaatst: 27-08-2015 20:04
door Vrotkees
Heb me voorbereid ben er nu al ziek van :wink:

Afbeelding

Geplaatst: 27-08-2015 20:28
door jgvankampen
hahahaha weg met die foto's

/help /help

Trouwens ik zie de nieuwe emoticons van Knutsel niet

Geplaatst: 27-08-2015 20:39
door Knutselsmurf
Vrotkees schreef:Heb me voorbereid ben er nu al ziek van :wink:

Afbeelding
............................
Afbeelding

Geplaatst: 27-08-2015 20:45
door Knutselsmurf
............................Afbeelding

Geplaatst: 27-08-2015 20:47
door Vrotkees
en dat allemaal voor onze Afbeelding hobby

Het zou verboden moeten worden /spm

Geplaatst: 28-08-2015 20:18
door arnoud
NIET KIJKEN EN NIET LEZEN; DIT IS NIKS VOOR JULLIE.

De Met is in the House, met als bonus een reserves-Met, zonder extra kosten.
De reserve-met heeft in ieder geval geen membraanplaat, carb, ontsteking.
Afbeelding
Afbeelding
Ook het frame is slecht,het plaatje waar de standaard op vast zit, is losgebroken van het frame, tevens heeft dit frame geen kenteken, dus een donor-Met.
Dan de Met met kenteken, het viel mij eigenlijk best wel tegen toen ik haar zag. Er was mij verteld dat deze erg weinig was gebruikt, maar als ik haar goed bekijk, dat denk ik er anders over.
Ook het bouwjaar blijkt anders, volgens het framenummer is ze in 1990 gebouwd, ipv. rond 1999, jammer. Maar goed, voor 5 tientjes mag ik nog niet klagen.
Het frame heeft veel potentie om op te knappen, even aan het koord trekken, voldoende compressie( op het eerste oog), lak van het frame lijkt goed, alleen de spatborden en bagagerek spuiten ende kettingkast repareren.( er zullen zeker meer dingen aan het licht komen.)
Ach,bijna vergeten, een paar foto's waar toch niemand naar kijkt, laat staan dat er iemand ook maar op reageert, en tips of hints voor heeft.
Afbeelding
Afbeelding
Het zijn beide 301/A blokjes,verder heb ik het nog niet bekeken.

Geplaatst: 28-08-2015 22:45
door Vrotkees
U was gewaarschuwd :twisted:

1 + 1 = 3

Het blauwe frame zou ik nog niet weg doen
dat is een steviger frame als het dames frame uit 1990.

Het plaatje van de standaard breekt wel vaker af.
en is vrij eenvoudig er weer op te lassen.

Om herhaling te voorkomen heb ik er een extra plaatje boven opgeschroefd
( foto's volgen nog )

Mocht het frame uit 1990 de brui er aan geven kun je bij de RDW het stevigere frame als vervangingsframe aanbieden.

Een reparatie keuring is veel goedkoper als een compleet nieuwe keuring.
Het "nieuwe" frame krijgt dan het framenummer ingeslagen van het oude frame

Geplaatst: 29-08-2015 14:50
door arnoud
Even een NOOB-vraag.
Waar kopen jullie de onderdelen van een Met.
Mijn plan is namelijk om de goede(beige) Met, een goede start te geven, en ik wil het blok splitsen, en meteen nieuwe keerringen plaatsen.
Ik kom veel sites tegen die ze verkopen, maar ik ben er ook achter gekomen dat er minder goede keerringen bestaan.
Waar kan ik ze het beste kopen/ Bestellen?