geheel gereviseerd weer terug in Nederland

Onderhoud en reparatie van de spartamet (en aanverwante modellen)

Jan

Bericht door Jan »

Ha Arie en Hans, nee redelijk definitief terug. Ben nog wel een paar weken bezig in Europa maar de weekenden ben ik thuis en ben daar best blij mee.

Ben de afgelopen maanden wel een 2 keer in Nederland geweest maar dat was heel even om wat dingen te regelen en heb dat op Vrot na aan niemand laten weten.

Zat er in natuurlijk, niet ��n Met gezien. Je moet daar ook niet willen rijden met je Metje trouwens.

Mijn opgelegde Met glimt me toe, moet alleen de banden oppompen. Ga dat straks even doen.
Afbeelding
403F IB-0050 clublid.
jgvankampen
site mod

Bericht door jgvankampen »

Mooi man dat je er weer bent en gezond natuurlijk :D :D :D :D
e pericoloso sporgersi
Afbeelding
Jan

Bericht door Jan »

En ik lees dat met jullie ook alles goed gaat! Top dat vernieuwde forum. Ik ben weggegaan in de tumulteuze tijd en kom terug op een rustig, informatief forum wat ergens over gaat met een hoop nieuwe leden die van alles vragen en, waar mogelijk, zinnige antwoorden krijgen.

Lekker schoon ook trouwens. ik ben van iets van 1300 naar 280 posts gegaan, alle meuk weg, lekker!

(alleen 'jammer' dat mijn Met niet meer de oudste is...)
Afbeelding
403F IB-0050 clublid.
jgvankampen
site mod

Bericht door jgvankampen »

Heb je mijn Met al gezien?...hij is nu helemaal klaar (behalve de stickers)
e pericoloso sporgersi
Afbeelding
Jan

Bericht door Jan »

oude tijden herleven! Dat v��rwiel en die 4-kante uitlaat, /super

Stickers worden een probleempje, moeten opnieuw gemaakt worden. Als je iemand vindt hou ik me ook aanbevolen. Zijn de zelfde als er op mijn Met zitten.

Misschien zijn er nog wel meer forumleden die belangstelling hebben in een setje. drukt de kosten natuurlijk.
Afbeelding
403F IB-0050 clublid.
Plaats reactie