achterwiel in de prak
-
- site mod
-
Knutselsmurf schreef:Zou normaal wel moeten gaan. Maar itvonline via interactieve tv van KPN-glasvezel werkt niet goed met Firefox. Is KPN bekend. Daar gaat KPN nog wat aan doen, maar ja, KPN h�...Jan schreef:Ik kijk ook TV op mijn pc met Firefox...
Silverlight updaten?
Mij kan het verder niet zoveel schelen. Zoveel tv kijk ik nou ook weer niet op mijn laptop.
Het probleem is silverlight. Dat wordt al niet meer ondersteund door Ghrome en in Firefox werkt het nog maar niet meer met de nieuwste versie, heb ik begrepen, en je moet het specifiek installeren.
Voor zover ik begrijp wil men van Silverlight af, er zijn alternatieven.
Maar KPN en consorten willen er niet aan, iets met drm. Veranderen kost ze teveel en is maar een extraatje wat je bij je alles in een krijgt.
Als je een linux variant gebruikt is het helemaal een omslachtig gebeuren om dat dan werkend te krijgen.
Voor zover ik begrijp wil men van Silverlight af, er zijn alternatieven.
Maar KPN en consorten willen er niet aan, iets met drm. Veranderen kost ze teveel en is maar een extraatje wat je bij je alles in een krijgt.
Als je een linux variant gebruikt is het helemaal een omslachtig gebeuren om dat dan werkend te krijgen.
-
Ik heb de laatste versie van FX en ik installeer silverlight altijd apart en het werk zo prima!blauwlap schreef:Het probleem is silverlight. Dat wordt al niet meer ondersteund door Ghrome en in Firefox werkt het nog maar niet meer met de nieuwste versie, heb ik begrepen, en je moet het specifiek installeren.
Kakelen kan iedereen, maar een ei leggen is de kunst.