achterwiel in de prak

leuke of minder leuke ervaringen en voorvallen met de spartamet.
jgvankampen
site mod

Bericht door jgvankampen »

En ik wilde met die "Wielen Bom" alleen maar aangeven dat als je zelf zoekt je meestal wel wat kan vinden........... 8) 8) 8)
e pericoloso sporgersi
Afbeelding
Jan

Bericht door Jan »

haha, is je meer dan gelukt! :D Hoezo zeldzame wielen...
Afbeelding
403F IB-0050 clublid.
Knutselsmurf

Bericht door Knutselsmurf »

Jan schreef:ik gebruik IE alleen voor TV-kijken. itvoline omdat Silverlight daar goed mee samenwerkt. Verder doe ik alles met Firefox.
Ik kijk ook TV op mijn pc met Firefox...
Silverlight updaten?
Kakelen kan iedereen, maar een ei leggen is de kunst.
Jan

Bericht door Jan »

Knutselsmurf schreef:
Jan schreef:Ik kijk ook TV op mijn pc met Firefox...
Silverlight updaten?
Zou normaal wel moeten gaan. Maar itvonline via interactieve tv van KPN-glasvezel werkt niet goed met Firefox. Is KPN bekend. Daar gaat KPN nog wat aan doen, maar ja, KPN h�...

Mij kan het verder niet zoveel schelen. Zoveel tv kijk ik nou ook weer niet op mijn laptop.
Afbeelding
403F IB-0050 clublid.
blauwlap
Erelid

Bericht door blauwlap »

Het probleem is silverlight. Dat wordt al niet meer ondersteund door Ghrome en in Firefox werkt het nog maar niet meer met de nieuwste versie, heb ik begrepen, en je moet het specifiek installeren.
Voor zover ik begrijp wil men van Silverlight af, er zijn alternatieven.
Maar KPN en consorten willen er niet aan, iets met drm. Veranderen kost ze teveel en is maar een extraatje wat je bij je alles in een krijgt.

Als je een linux variant gebruikt is het helemaal een omslachtig gebeuren om dat dan werkend te krijgen.
Knutselsmurf

Bericht door Knutselsmurf »

blauwlap schreef:Het probleem is silverlight. Dat wordt al niet meer ondersteund door Ghrome en in Firefox werkt het nog maar niet meer met de nieuwste versie, heb ik begrepen, en je moet het specifiek installeren.
Ik heb de laatste versie van FX en ik installeer silverlight altijd apart en het werk zo prima!
Kakelen kan iedereen, maar een ei leggen is de kunst.
Plaats reactie