Bijzonder 199 blokje
-
- site mod
- Berichten: 527
- Lid geworden op: 22-12-2014 00:33
Is dit een origineel Hobby Bob 199 blokje
099 en 199ers hebben toch iets speciaals.
Sinds de opmerking "al was het de laatste 099 en 199 de vijl gaat erin" /soo
Kan ik me niet inhouden een 099 en 199 blokje te redden als ik ze tegen kom
De 299 zijn juist leuk omdat er zoveel gekke afwijkingen inzitten.
- A en E zuigermaten
- Gietbramen in de ontluchtings kanalen.
- slechte schroefdraad.
Juist omdat de 299 blokjes zoveel "praktijk problemen" gaven werden ze snel vervangen door 399ers en met weinig km's op de onderdelen hoop gegooid.
Maar als ze eenmaal vakkundig behandeld zijn dan is met een 299 blokje totaal niks mis mee
Forumlid Mario rijd nu met een NIEUW 299 A carter met A zuiger rond 8)
Vermoedelijk de enigste 299 met A zuiger die er rond knort
Dit 199 blokje zal ook snel weer rondknorren heb ik zo mijn vermoeden
099 en 199ers hebben toch iets speciaals.
Sinds de opmerking "al was het de laatste 099 en 199 de vijl gaat erin" /soo
Kan ik me niet inhouden een 099 en 199 blokje te redden als ik ze tegen kom
De 299 zijn juist leuk omdat er zoveel gekke afwijkingen inzitten.
- A en E zuigermaten
- Gietbramen in de ontluchtings kanalen.
- slechte schroefdraad.
Juist omdat de 299 blokjes zoveel "praktijk problemen" gaven werden ze snel vervangen door 399ers en met weinig km's op de onderdelen hoop gegooid.
Maar als ze eenmaal vakkundig behandeld zijn dan is met een 299 blokje totaal niks mis mee
Forumlid Mario rijd nu met een NIEUW 299 A carter met A zuiger rond 8)
Vermoedelijk de enigste 299 met A zuiger die er rond knort
Dit 199 blokje zal ook snel weer rondknorren heb ik zo mijn vermoeden
-
- Berichten: 600
- Lid geworden op: 31-08-2011 21:23
-
- Berichten: 600
- Lid geworden op: 31-08-2011 21:23
Begrijp ik hier uit dat 399 beter en/of betrouwbaarder is dan 299?Vrotkees schreef: De 299 zijn juist leuk omdat er zoveel gekke afwijkingen inzitten.
- A en E zuigermaten
- Gietbramen in de ontluchtings kanalen.
- slechte schroefdraad.
Juist omdat de 299 blokjes zoveel "praktijk problemen" gaven werden ze snel vervangen door 399ers en met weinig km's op de onderdelen hoop gegooid.
Maar als ze eenmaal vakkundig behandeld zijn dan is met een 299 blokje totaal niks mis mee :lol:
Forumlid Mario rijd nu met een NIEUW 299 A carter met A zuiger rond 8)
Vermoedelijk de enigste 299 met A zuiger die er rond knort
Dit 199 blokje zal ook snel weer rondknorren heb ik zo mijn vermoeden :twisted:
De bruine blijkt een 199 blokje te hebben. Die zit vast, dus dat is voor later als er meer tijd voor is. Eerst oefenen met nieuwere blokjes.
de eerste 299 blokjes hadden fabricage foutjes.SpartaJet schreef:Begrijp ik hier uit dat 399 beter en/of betrouwbaarder is dan 299?Vrotkees schreef: De 299 zijn juist leuk omdat er zoveel gekke afwijkingen inzitten.
- A en E zuigermaten
- Gietbramen in de ontluchtings kanalen.
- slechte schroefdraad.
Juist omdat de 299 blokjes zoveel "praktijk problemen" gaven werden ze snel vervangen door 399ers en met weinig km's op de onderdelen hoop gegooid.
Maar als ze eenmaal vakkundig behandeld zijn dan is met een 299 blokje totaal niks mis mee :lol:
Forumlid Mario rijd nu met een NIEUW 299 A carter met A zuiger rond 8)
Vermoedelijk de enigste 299 met A zuiger die er rond knort
Dit 199 blokje zal ook snel weer rondknorren heb ik zo mijn vermoeden :twisted:
De bruine blijkt een 199 blokje te hebben. Die zit vast, dus dat is voor later als er meer tijd voor is. Eerst oefenen met nieuwere blokjes.
zonder deze te herstellen waren 399 blokjes betrouwbaarder.
als je de fabricage fouten hersteld is er niks mis mee met een 299 blokje.
omdat er geen decoklep opzit zijn ze zelfs iets betrouwbaarder als een 399
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten