Belgische Spartarijder

Voorstellen nieuwe leden
Gebruikersavatar
Vrotkees
site mod
Berichten: 3284
Lid geworden op: 19-05-2014 22:51

Bericht door Vrotkees »

michel76 schreef:Ik moet de sparta nog invoeren, we zijn met de vorige eigenaar bij de rdw langsgeweest voor de export ervan, maar meer is er nog niet gebeurt. Dus nog langs de Belgische douane voor in te voeren en dan eens horen bij de verzekeringsagent hoe en wat... Ja hier moet je voor eens snorfiets classe A ook een helm dragen, maar een goede fietshelm zal wel volstaan zeker, als ik flikken zie zal ik wel trappen, weten zij veel wat een spartamet is :roll:
De zwaantjes kunnen wel eens lastig zijn, weet nog dat toen ik werkte voor een
Belgisch/Nederlands bedrijf ze amok stonden te maken omdat ik Nederlandse kentekenplaten op een "Belgische" bedrijfswagen had zitten.
Dat toevallig aan de andere kant van de camoniet het zelfde bedrijfsnaam en logo srond met NL adres en telefoon nummer, was ze nog niet opgevallen :lol:

Fietstassen scheelt ook een hoop dan zien ze het motortje niet zo snel :D
En wielrenners rijden toch ook harder als 25 km/h met hun wielrenner helmpje :twisted:
Afbeelding
403F IB-0050 clublid
Snorfietsmafia
Berichten: 500
Lid geworden op: 19-10-2009 17:17

Bericht door Snorfietsmafia »

Ik zag laatst hier in Zaantje een snorfietser rijden met een helm op.

Geen probleem moet hij zelf weten. Maar het domme was... Hij reed echt v��l te hard.

Zeker harder als 45 (ik kon hem niet bijhouden) denkt zo'n iemand nou dat als hij een helm draagt hij ineens harder mag?!!

Dom volk.. Sorry dat ik het zeg, maar koop dan gewoon een met geel kenteken... :?
12+ jaar snorfietsmafia.

Voltijd Snorfietsgangster.

Snorfiets superheld, fuck een cape.

Houtkachel vriend.
Gebruikersavatar
Vrotkees
site mod
Berichten: 3284
Lid geworden op: 19-05-2014 22:51

Bericht door Vrotkees »

meteen klemrijden en standrechtelijk executeren /hook :twisted:
Afbeelding
403F IB-0050 clublid
Snorfietsmafia
Berichten: 500
Lid geworden op: 19-10-2009 17:17

Bericht door Snorfietsmafia »

Vrotkees schreef:meteen klemrijden en standrechtelijk executeren /hook :twisted:
Dat gaat mij iets te ver :lol: beter Wokje geven en hem nadrukkelijk vertellen dat hij met een helm op niet ineens harder mag.

Die scooter was ook crack btw.
12+ jaar snorfietsmafia.

Voltijd Snorfietsgangster.

Snorfiets superheld, fuck een cape.

Houtkachel vriend.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten