Een aanhangwagen achter Uw Metje

boekjes, tekeningen en fotos die we hebben en uitleg hoe en waarom iets werkt.

Dj-dubbel

Bericht door Dj-dubbel »

snelbinder, ja het was eigenlijk zoon elastisch stuk touw met aan beide kanten haken kan ff niet op de naam komen, en dat ding zit van mijn zadel naar de aankoppeling van mijn fietskar, hij zit daar omdat die aankoppeling steeds omlaag zakte. precies in het midden heb ik op mijn zadelpen een led lampje zitter, de rode voor acher, en daar zat deze binder dus vor. daarom kan hij dus onmogelijk in mijn achterwiel komen. dus ja k vond die politieman wel een beetje een zeurpiet.
patrick1990

Bericht door patrick1990 »

zeur piet of niet,, je zit fout, je verlichting moet goed zichtbaar zijn,,
Daarom zit op me karretje aan de linkerkant een lamp en aan de rechterkant een reflector,2.50 bij de action dacht ik,,
Maarja,, tot dat er een auto bij jou achterop rijdt, dan had oom agent wel gelijk,,,
I ride,,,with pride.!!
Dj-dubbel

Bericht door Dj-dubbel »

nee de kar hing niet achter de fiets, die binder houd de aankoppeling van de kar omhoog. omdat deze zakt als de kar er wel achter hangt. dus het lichtje is gewoon goed te zien, alleen er loopt een bindertje voorlangs.
patrick1990

Bericht door patrick1990 »

het hangt er toch voor,,, nu valt het wel mee, maar als je baterij iets leeg is,, dan wordt het wel rap minder!!!
I ride,,,with pride.!!
Dj-dubbel

Bericht door Dj-dubbel »

ik heb altijd een extra setje batterijen mee;) dus dat zal niet zomaar gebeuren gelukkig
Gast

Bericht door Gast »

Je bent verplicht een achterlicht op je aanhanger te hebben.
Dj-dubbel

Bericht door Dj-dubbel »

Ko de Dorpsgek schreef:Je bent verplicht een achterlicht op je aanhanger te hebben.
ja dat klopt, die heb ik ook. maar toen die politieman begon te zeuren had ik er geen kar achter.
Plaats reactie