Zelfbouw ongebrensde CDI
@Bazzzz Serieus, Petje af! Dit zijn Klasse-A CDI's! Als ik ooit nog een spartamet koop, kan je zeker een bestelling verwachten!
Ik zou er genoeg maken! Mocht je ooit stoppen door tijdgebrek etc, ik voorspel dat deze zeldzaam en gewild worden! 2 Patronen lijmpistool? volgens mij kan je het ook wel doen met siliconenkit oid. moet je even kijken wat het goedkoopste is. Bij de action kan het volgens mij ook redelijk goedkoop zijn....
Ik zou er genoeg maken! Mocht je ooit stoppen door tijdgebrek etc, ik voorspel dat deze zeldzaam en gewild worden! 2 Patronen lijmpistool? volgens mij kan je het ook wel doen met siliconenkit oid. moet je even kijken wat het goedkoopste is. Bij de action kan het volgens mij ook redelijk goedkoop zijn....
Spartamet-loos!
bedankt jongens! Ik vind dat het nog wel netter en mooier kan. Voor de eind versie moet ik ook nog even een sticker maken met de aansluitingen erop(die van mijn versie van de cdi zitten exact andersom dan bij de originele cdi)
Ook vind ik de digitale cdi van het duitse forum stiekem veel mooier
Ook vind ik de digitale cdi van het duitse forum stiekem veel mooier
Low cost Mantis CNC bouwebeschrijving zie www.basmolkenboer.nl
Hij is net 2mm hoger dan de originele versie dus hij past gewoon. Sommige mensen zullen het aandrukrubbertje wel even 2mm korter moeten maken als die erg netjes uitgemeten is. De kapjes die ik heb liggen daar past hij gewoon in zonder problemen
Low cost Mantis CNC bouwebeschrijving zie www.basmolkenboer.nl
Moin,
met siliconekit let op enkele hebben ethaanzuur in je kan het ruiken. en daat is niet het best voor de printplaat.
Tip: het geeft een Plasicspray ervoor 3 of 5 keer spuiten en daarnaar met heetlijm vastzetten.
met siliconekit let op enkele hebben ethaanzuur in je kan het ruiken. en daat is niet het best voor de printplaat.
Tip: het geeft een Plasicspray ervoor 3 of 5 keer spuiten en daarnaar met heetlijm vastzetten.
Heft jij een kritiek stuur mij een e-mail . Find jij het leuk dan schrijf het in Forum...