Zelfbouw ongebrensde CDI

Zelf iets gemaakt voor de spartamet?
laat het met trots zien aan anderen
wouternet

Bericht door wouternet »

@Bazzzz Serieus, Petje af! Dit zijn Klasse-A CDI's! Als ik ooit nog een spartamet koop, kan je zeker een bestelling verwachten!

Ik zou er genoeg maken! Mocht je ooit stoppen door tijdgebrek etc, ik voorspel dat deze zeldzaam en gewild worden! 2 Patronen lijmpistool? volgens mij kan je het ook wel doen met siliconenkit oid. moet je even kijken wat het goedkoopste is. Bij de action kan het volgens mij ook redelijk goedkoop zijn....
Spartamet-loos! :(
lexo

Bericht door lexo »

Erg netjes!

Die hot-glue patronen kun je bij de action in groot verpakking kopen. Of bij tuincentra, zeker zo net na de kerst (die dingen worden massaal gebruikt kerst-stukjes)
wouternet

Bericht door wouternet »

@Lexo Haha Fantastische Tip! Je doet het wel goed, 3 posts en nu al (voor mij dan) een graag geziene gast! Je leest tenminste goed....

niet dat ik ook deed vanaf begin
bazzz

Bericht door bazzz »

bedankt jongens! Ik vind dat het nog wel netter en mooier kan. Voor de eind versie moet ik ook nog even een sticker maken met de aansluitingen erop(die van mijn versie van de cdi zitten exact andersom dan bij de originele cdi)

Ook vind ik de digitale cdi van het duitse forum stiekem veel mooier :oops:
Low cost Mantis CNC bouwebeschrijving zie www.basmolkenboer.nl
wouternet

Bericht door wouternet »

@Bazzzz haha dat is misschien zo, je hebt altijd Baas boven baas h� 8)
lexo

Bericht door lexo »

Ik doe m'n best. Hoe meer info hoe meer vreugd!
Gast

Bericht door Gast »

@bazz
jouwn cdi funtioneert heel erg goed! en dat mooie: je kunt de printplaat zien! en hij hoeft ook niet mooi te zijn! hij zit toch achter het kappie
en? past hij in het kappie?

gr, jasper
bazzz

Bericht door bazzz »

Hij is net 2mm hoger dan de originele versie dus hij past gewoon. Sommige mensen zullen het aandrukrubbertje wel even 2mm korter moeten maken als die erg netjes uitgemeten is. De kapjes die ik heb liggen daar past hij gewoon in zonder problemen
Low cost Mantis CNC bouwebeschrijving zie www.basmolkenboer.nl
Gast

Bericht door Gast »

@ bazzz
ik ben vandaag even naar de aktion geweest en de prijzen zijn:

1x lijmpatronen 10x �0,98
1x tube siliconenkit �1,85

ik denk dat lijmpatronen makkelijker zijn! maar siliconenkit is goedkoper :D. zo weet je dat ook weer :D
fehntjer
Spartametoloog

Bericht door fehntjer »

Moin,
met siliconekit let op enkele hebben ethaanzuur in je kan het ruiken. en daat is niet het best voor de printplaat.
Tip: het geeft een Plasicspray ervoor 3 of 5 keer spuiten en daarnaar met heetlijm vastzetten.
Heft jij een kritiek stuur mij een e-mail . Find jij het leuk dan schrijf het in Forum...
Afbeelding Afbeelding
Plaats reactie