Zelfbouw ongebrensde CDI
pfffffff lang leven de post:S Nog maar een paar dagen wachten en mail mij dan maar even dan regelen we wel wat voor een 2e verzendpoging
Low cost Mantis CNC bouwebeschrijving zie www.basmolkenboer.nl
Ik weet het fehrntje maar ik heb hier geen soldeerbout;) Op mijn stage adres wel maar op het moment zit ik zelfs op mijn vrije zondag aan mijn eindverslag te typen!
En ja wouter je kan daar je spullen gewoon ophalen. Hebben ze iets niet op voorraad dan wordt het voor je besteld en krijg je een smsje als het er is
En ja wouter je kan daar je spullen gewoon ophalen. Hebben ze iets niet op voorraad dan wordt het voor je besteld en krijg je een smsje als het er is
hmmmmmm ik kan het adres dus beter ook nog maar �p de CDI plakken met die mooie sorteermaschines van de tnt....
Maargoed de cdi is er:D Ik wil ook nog eens opzoek naar kartonnen doosjes waar de cdi exact in past maar volgens mij lukt dat qua hoogte net niet.
Maargoed de cdi is er:D Ik wil ook nog eens opzoek naar kartonnen doosjes waar de cdi exact in past maar volgens mij lukt dat qua hoogte net niet.