nieuwe forum website
Ja ga jij maar lekker op je eigen forum lopen spammen,samen met je vriendjes en de gene die er achter je webside zitten ook hier ben ik al wat achter,maar dat komt allemaal goed je bent gewoon een leugenaar die de boel bedonderd!!!!h'wijk schreef:ik kom vanaf nu alleen nog maar op Chris zijn forum jullie vergelijken mij toch met hem dit is mijn laatste bericht op dit forum
Ik zal eens kijken voor Mark hoe het zit met auteurs rechten van dit forum want alles is letterlijk gecopieerd en ja dat mag niet :lol: Dus als het moet kan die nog wat verwachten :wink:Ko de Dorpsgek schreef:Nou breekt mijn klomp...
Ben ik te goed van vertrouwen?
Ik zou de heren in kwestie ten sterkste adviseren uit mijn buurt te blijven,
het zou wel eens verkeerd kunnen aflopen...
Zo zoetsappig als ik ben, zo gevaarlijk ben ik als ik los kom!
-
Er word wel flink gereld daar dat kan ik je wel zeggen. Ene trancedancer heeft daar de hele mikmak vol gespamd whahaha XD. Mij benieuwen of die trancedancer een van ons forum was of gewoon een trol xd. Chris zal hem wel verwijderen whahaha echte leden krijgt ie toch niet.
12+ jaar snorfietsmafia.
Voltijd Snorfietsgangster.
Snorfiets superheld, fuck een cape.
Houtkachel vriend.
Voltijd Snorfietsgangster.
Snorfiets superheld, fuck een cape.
Houtkachel vriend.
Ik niet want ik heb een ban :lol: :lol: :lol:En ik was spartaman maar nu niet meer ik ben nu zoiets als ,,DE RIJDENDE RECHTER'' :lol: :lol: :lol: :lol:Snorfietsmafia schreef:Er word wel flink gereld daar dat kan ik je wel zeggen. Ene trancedancer heeft daar de hele mikmak vol gespamd whahaha XD. Mij benieuwen of die trancedancer een van ons forum was of gewoon een trol xd. Chris zal hem wel verwijderen whahaha echte leden krijgt ie toch niet.
-
Gewoon een ander emailadres aanmaken en je eigen weer registeren heb ik ook gedaan :lol: :lol: :lol: oja stond jij hier geregisteerd in de gebruikerslijst met email,zoja dan ben je waarschijnlijk door Chris geblokkeerd,gewoon even naar livemail oid en een nieuwe aanmaken en je kunt er weer op erg interessant is het er niet hoor Chris en Jasper praten in hun eigen daar :lol: :lol: :lol:Dj-dubbel schreef:ik kan dat nieuwe forum schijnbaar niet eens openen.... of ik doe wat verkeerd