Hoi Rabbit,
Wel mijn terug geef plan is een omruil plan geworden ik krijg gewoon een nieuwe das ok wat mij betreft.
Het frapante is dat de saxonette luxus nu minder hard looopt met een officieele bosch er in.
Ik heb op advies van Vrotkees een extra bit fuelfit (50ml) bij de bezine gegooid en ook mijn verse cdi terug geplaatst maar hij loopt maar 26 kmph.
Met de irridium deed ie 29 kmph. maar goed kan zijn dat toen ie er mee uitscheet en ik veel geprobeert heb hem te starten dat de zuiger vol met carbon zit dus vandaar de extra fuelfit. Maar ik heb hem met de nieuwe bougie ongeveer 7km gereden en hij gaat niet harder dus denk ik toch dat de irridium een betere fellere vonk geeft.
Maar goed we zien wel als ik de nieuwe vervanger irridium krijg hoe het dan gaat.
Iridium bougie
Das goed nieuws ,heb dezelfde ervaring met irridium,dan lopen ze een paar km harder en pakken beter terug aan bij vertrek uit stilstand .
Mijn Rabbit is in het voorjaar helemaal uit elkaar geweest ,om dat de koppeling
op was (is van een hele zware dame geweest en heeft bij haar maar 100 of 200km gereden was dus eigenlijk nog nieuw) heb toen de dichtingen vervangen, waren uitgedroogd na zo lang stil te staan 20jaar toen moest eigenlijk de koppeling er al uit maar je denkt dat komt nog wel goed (NIET DUS )toen was alles nog brand schoon , nu was dus de koppeling op ,was verbrand door dat teveel aan gewicht dat hij in het begin moest vooruit sleuren ,en is dus in record tijd versleten ,dus nu ook nog maar even naar de rest gekeken en de zuiger was nog bijna helemaal zuiver een beetje kool aanslag maar niet veel ,toch in ieder geval minder dan ik had verwacht, ik doe ook fuelfit bij de benzine en een beetje lood vervanger ,en dat blijkt toch wel verschil te maken .
Mijn Rabbit is in het voorjaar helemaal uit elkaar geweest ,om dat de koppeling
op was (is van een hele zware dame geweest en heeft bij haar maar 100 of 200km gereden was dus eigenlijk nog nieuw) heb toen de dichtingen vervangen, waren uitgedroogd na zo lang stil te staan 20jaar toen moest eigenlijk de koppeling er al uit maar je denkt dat komt nog wel goed (NIET DUS )toen was alles nog brand schoon , nu was dus de koppeling op ,was verbrand door dat teveel aan gewicht dat hij in het begin moest vooruit sleuren ,en is dus in record tijd versleten ,dus nu ook nog maar even naar de rest gekeken en de zuiger was nog bijna helemaal zuiver een beetje kool aanslag maar niet veel ,toch in ieder geval minder dan ik had verwacht, ik doe ook fuelfit bij de benzine en een beetje lood vervanger ,en dat blijkt toch wel verschil te maken .
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten