De revisie van Mijn tweede Met
-
- site mod
Boven de 45 wordt je al een oude lul....i vertel wel eens aan de jonkies dat ik vroeger met de kleine jege walnoten kapot sloeg....en dat deed ik dan in de kroeg na een paar borrels.....maar nu zijn dat dus kokosnoten...en dan zeggen de jonkies nou nou dan ben je dus een stuk sterker geworden op je oude leeftijd....dan antwoord ik nee niet sterker maar mijn ogen zijn een stuk minder geworden, heb geen zin om steeds mis te slaan
/agadu /agadu /agadu /agadu
/agadu /agadu /agadu /agadu
e pericoloso sporgersi
Met mijn ouwelullen leesbril op, ben ik vanavond maar eens aan de bedrading, van de ontsteking begonnen. Dit was een regelrecht zooitje.Mijn rug laat het nog even niet toe, om aan het blok verder te gaan.
Na alle vreemde exessen te hebben verwijderd, kon ik alle bedrading met soldeer voorbewerken.
Hierna de bedrading om te verlengen op maat gemaakt en in soldeer gezet en de krimpkousjes op maat gemaakt.Nadat alles weer aan mekaar zit, krimpkousjes eroverheen, stekkers er aan, en we hebben weer een klusje geklaard.
Na alle vreemde exessen te hebben verwijderd, kon ik alle bedrading met soldeer voorbewerken.
Hierna de bedrading om te verlengen op maat gemaakt en in soldeer gezet en de krimpkousjes op maat gemaakt.Nadat alles weer aan mekaar zit, krimpkousjes eroverheen, stekkers er aan, en we hebben weer een klusje geklaard.
Mijn Met is als mijn vrouw,
ik wil alles, en zij wil niks.
ik wil alles, en zij wil niks.
-
-
-
- site mod
Ja zei mijn moedertje ook altijd...denk om je rug jongen....en ik altijd....ach mens zeur niet ik ben nog jong....tot het een keer verkeerd ging....wat heeft het mensje gelachen...en dan heel lullig zeggen....ach ik ben je moeder maar waarom zou je naar zo'n oud mensje luisteren en daarna gewoon blijven lachen
e pericoloso sporgersi