Corona maatregelen

Gebruikersavatar
Vrotkees
site mod
Berichten: 3284
Lid geworden op: 19-05-2014 22:51

Re: Corona maatregelen

Bericht door Vrotkees »

Prutser-2009 schreef: 26-03-2020 08:17 je vergeet een kapmes voor als de zombies komen :mrgreen:
het enige wat ik hier eigenlijk nog wel eens zou willen hebben is een aggregaat, een klein 4 takt ding, hoeft maar net genoeg te zijn om de cv ketel te laten draaien.
De CV dat kan lastig zijn omdat de meeste aggregaten niet op 50 Hz draaien maar iets hoger.
Dat aggregaat heb ik eens gekregen omdat ie "kapot" was.
brandstof systeem goed schoon gemaakt en de van binnen verroeste tank ontroest.
Goh toen was ie niet meer kapot :lol:

Kapmes heb ik niet maar is een bijl ook goed? :mrgreen:
Afbeelding
403F IB-0050 clublid
Gebruikersavatar
Vrotkees
site mod
Berichten: 3284
Lid geworden op: 19-05-2014 22:51

Re: Corona maatregelen

Bericht door Vrotkees »

Net bezig schreef: 26-03-2020 12:45 Aan die praattafels hoor ik ze niet meer over milieu en intensieve veehouderij.
Goed moment om het met onze 17 miljoen nu eens over de intensieve menshouderij te hebben.
Ja en Sylvana Simons en kozp is gelukkig ook stil.
En in de rampstad lost zich dat wel op daar trekken ze zich weinig aan van de maatregelen.
Afbeelding
403F IB-0050 clublid
Gebruikersavatar
Prutser-2009
Erelid
Berichten: 729
Lid geworden op: 14-12-2010 09:59

Re: Corona maatregelen

Bericht door Prutser-2009 »

vergis je niet, de stikstof wet is er stilletjes doorgedrukt, Nederland heeft ineens geen bezwaar meer met het toetreden van nog eens 2 corrupte oostblok landen, alles onder de rook van het corona virus doorgegaan.
Niemand prutst zoals de prutser prutst
http://spartamet.forum2go.nl/faq-veel-g ... -t736.html
Afbeelding
403F IB-0050 clublid
Gebruikersavatar
Vrotkees
site mod
Berichten: 3284
Lid geworden op: 19-05-2014 22:51

Re: Corona maatregelen

Bericht door Vrotkees »

wat acht je van die 37 miljard die naar de EU gaan, de bankenunie, en het verplichten van pensioenfondsen te beleggen in Euro bonds.

Het ergste virus zijn politici en de EU is een voortwoekerend kanker gezwel geworden.
Afbeelding
403F IB-0050 clublid
Snorfietsmafia
Berichten: 500
Lid geworden op: 19-10-2009 17:17

Re: Corona maatregelen

Bericht door Snorfietsmafia »

Vrotkees schreef: 26-03-2020 16:15
En in de rampstad lost zich dat wel op daar trekken ze zich weinig aan van de maatregelen.
De ghetto's van Zaanstad zijn wel nagenoeg corona-vrij tho.. Het begon in Brabant, door van die lijers die zonodig naar Italie moesten terwijl het virus toen wel al bekend was.

Maargoed, het is vooral de schuld van de overheid (uiteraard) in Zweden doen ze het wat mij betreft beter. Die hebben (bijna) geen extra maatregelen genomen. Mijn inziens de beste oplossing, wel opletten maar verder gewoon schijt hebben aan dat virus.

Nu zitten wij met allerlei rare maatregelen vanwege een virus waar echt niet de waarheid over word verteld.. Ik ken iemand die als verpleger werkt in het ziekenhuis, die zegt dat het ook allemaal overdreven is. De Ic's zijn nagenoeg leeg!! Ze liegen ook over de bedden! Er waren in 2018 nog 2000 bedden, waar zijn die 900 bedden gebleven dan?

Durf de vragen te stellen, the lie is hidden in plain sight! Zoek de cijfertjes er maar bij, kijk eens op de website van de ministerie van volksgezondheid van Zweden. (gewoon in het engels) Dan zie je ineens een heel andere waarheid

https://www.folkhalsomyndigheten.se/the ... /covid-19/

Voor de duidelijkheid, ik ontken het virus (Sars Cov-2) echt niet. Maar ik betwijfel ten zeerste de ernst ervan, iedereen roept wat anders over het mortaliteitscijfer. De statistieken worden gemanipuleerd of er word creatief gerekend.

Wat denkt men bijvoorbeeld wat er gebeurt als er meer getest zou worden hier in NL? Juist, dan is het mortaliteitscijfer van Covid-19 ineens NOG lager. Want de meeste MERKEN HET NIET EENS!@ Dat virus is enkel gevaarlijk voor de ouderen en die mensen met een zwak immuunsysteem.

Deze groep kan zichzelf in bescherming nemen door bijvoorbeeld thuis te blijven, en een mondkapje/masker te dragen. Maar wie zie je het meest buitenlopen? Juist, ouderen, die hebben ook gewoon schijt (en terecht ook)

Mark Rutte roept dat we binnen moeten blijven etc, maar betreed wel een ziekenhuis zonder enige vorm van bescherming. Terwijl wij amper binnen mogen komen.
12+ jaar snorfietsmafia.

Voltijd Snorfietsgangster.

Snorfiets superheld, fuck een cape.

Houtkachel vriend.
Net bezig
Berichten: 194
Lid geworden op: 05-01-2017 21:57

Re: Corona maatregelen

Bericht door Net bezig »

Kabinet geeft dagelijks veel complimenten, "fantastisch dit, ongelofelijk zus, en geweldig dat". Volkomen terecht voor alle zorgverleners en doctoren.
Maar dergelijke complimenten naar zichzelf en hun "zo hard werkende" collega's toe vind ik walgelijk, elkaar een veer in de reet steken.
Ik wil nu eens de complimenten en applaus geven aan alle jonge mensen zeg maar < 67 jaar die de richtlijnen volgen . Die werden nog door onze bestuurders afgekafferd omdat ze nadat ze hun best deden met de "regeringsmaatregel 1,5m afstand", onverwachts geconfronteerd werden met drukke parken en stranden. Toen werden ze zelfs aso's genoemd.
Petje af "jongelui", behalve voor jezelf doen jullie vooral je best voor anderen, ouderen, de hogere risicocategorie, dat mag ook wel eens gezegd worden. Hartstikke sociaal mensen, bedankt.
Gebruikersavatar
Prutser-2009
Erelid
Berichten: 729
Lid geworden op: 14-12-2010 09:59

Re: Corona maatregelen

Bericht door Prutser-2009 »

inmiddels worden de privacy regels weer geschonden door de overheid, alle medische dossiers worden zonder toestemming gedeeld
Niemand prutst zoals de prutser prutst
http://spartamet.forum2go.nl/faq-veel-g ... -t736.html
Afbeelding
403F IB-0050 clublid
Gebruikersavatar
Prutser-2009
Erelid
Berichten: 729
Lid geworden op: 14-12-2010 09:59

Re: Corona maatregelen

Bericht door Prutser-2009 »

Nou ik ben er weer, computer ssd had het begeven dus nu een andere erin en noodgedwongen op Win10 ipv Win7
Niemand prutst zoals de prutser prutst
http://spartamet.forum2go.nl/faq-veel-g ... -t736.html
Afbeelding
403F IB-0050 clublid
Gebruikersavatar
spartarie
site mod
Berichten: 1496
Lid geworden op: 12-04-2014 22:06

Re: Corona maatregelen

Bericht door spartarie »

Welkom... :D
Gebruikersavatar
Vrotkees
site mod
Berichten: 3284
Lid geworden op: 19-05-2014 22:51

Re: Corona maatregelen

Bericht door Vrotkees »

Prutser-2009 schreef: 12-04-2020 19:33 Nou ik ben er weer, computer ssd had het begeven dus nu een andere erin en noodgedwongen op Win10 ipv Win7
Zal maar niet vragen of de oorzaak een virus was :mrgreen:
Afbeelding
403F IB-0050 clublid
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten