Moppen
Heb ik weer voor h�, ik ben in de Lidl en koop een zak Purina hondenvoer voor mijn hond.
Ik sta in de rij voor de kassa en zo'n vrouw achter me vraagt of ik een hond heb. Waarom zou ik anders hondenvoer kopen, TOCH?
Dus ik zeg impulsief, nee, ik heb geen hond, ik begin gewoon opnieuw aan het Purina Dieet, ik zou er waarschijnlijk niet aan moeten beginnen, want de vorige keer eindigde ik in het ziekenhuis.
Maar goed, ik was wel 20 kilo kwijtgeraakt voordat ik op de IC wakker werd met allerlei slangetjes die uit bijna elke ingang van mijn lijf kwamen en infusen in allebei mijn armen.
Ik vertelde haar dat het op zich een perfect dieet was. Alles wat je hoeft te doen, is een handvol brokken in je zakken stoppen en wanneer je trek hebt, dan neem je een brok.
De voeding is qua voedingswaarde compleet, dus het werkt goed en nu ging ik het opnieuw proberen (bijna iedereen luisterde op dat moment geboeid mee).
Ze keek me aan alsof ze water zag branden en ze vroeg of ik op de IC was beland omdat ik vergiftigd was door dat hondenvoer.
Ik zei: �nee, ik stapte van de stoep af om aan een poedel zijn kont te ruiken en toen werd ik door een auto geschept.�
Ik sta in de rij voor de kassa en zo'n vrouw achter me vraagt of ik een hond heb. Waarom zou ik anders hondenvoer kopen, TOCH?
Dus ik zeg impulsief, nee, ik heb geen hond, ik begin gewoon opnieuw aan het Purina Dieet, ik zou er waarschijnlijk niet aan moeten beginnen, want de vorige keer eindigde ik in het ziekenhuis.
Maar goed, ik was wel 20 kilo kwijtgeraakt voordat ik op de IC wakker werd met allerlei slangetjes die uit bijna elke ingang van mijn lijf kwamen en infusen in allebei mijn armen.
Ik vertelde haar dat het op zich een perfect dieet was. Alles wat je hoeft te doen, is een handvol brokken in je zakken stoppen en wanneer je trek hebt, dan neem je een brok.
De voeding is qua voedingswaarde compleet, dus het werkt goed en nu ging ik het opnieuw proberen (bijna iedereen luisterde op dat moment geboeid mee).
Ze keek me aan alsof ze water zag branden en ze vroeg of ik op de IC was beland omdat ik vergiftigd was door dat hondenvoer.
Ik zei: �nee, ik stapte van de stoep af om aan een poedel zijn kont te ruiken en toen werd ik door een auto geschept.�
Op vakantie
Een bejaard echtpaar brengt hun vakantie door in jeruzalem.
Plots sterft de vrouw.
De begrafenis ondernemer zegt tegen de man: 'Voor 5.000 dollar kunnen we het lijk transporteren naar uw woonplaats, of� we kunnen voor 150 dollar uw echtgenote hier begraven in jeruzalem,
en� dit in heilige grond!'.
De man denkt even na en zegt: 'transporteer haar maar naar huis!'.
'Weet u dat zeker?' vraagt de begrafenis ondernemer.
'U geeft 5.000 dollar uit terwijl u 4.850 kunt besparen, terwijl uw echtgenote wordt begraven in heilige grond'.
Luister�!' zegt de man, '�heel lang geleden werd hier iemand begraven die drie dagen later is opgestaan� ik ga dat risico niet nemen!'
Een bejaard echtpaar brengt hun vakantie door in jeruzalem.
Plots sterft de vrouw.
De begrafenis ondernemer zegt tegen de man: 'Voor 5.000 dollar kunnen we het lijk transporteren naar uw woonplaats, of� we kunnen voor 150 dollar uw echtgenote hier begraven in jeruzalem,
en� dit in heilige grond!'.
De man denkt even na en zegt: 'transporteer haar maar naar huis!'.
'Weet u dat zeker?' vraagt de begrafenis ondernemer.
'U geeft 5.000 dollar uit terwijl u 4.850 kunt besparen, terwijl uw echtgenote wordt begraven in heilige grond'.
Luister�!' zegt de man, '�heel lang geleden werd hier iemand begraven die drie dagen later is opgestaan� ik ga dat risico niet nemen!'
Drie poezen zitten met elkaar te praten.....
Zegt de ene poes tegen de andere poezen!!
Ik zou best bij Campina willen werken!
Hoezo zeggen de andere poezen.
Nou, s'morgens melk, s'middags melk, en s'avonds melk.
Zegt de tweede poes,
Dan zou ik liever bij Whiskas werken!!!
S'morgens Whiskas, s'middags, Whiskas en s'avonds Whiskas.
Dan zegt de derde poes.
Ik zou liever bij Bavaria willen werken.
Wat zeg je nou, vragen de andere poezen, bij Bavaria???
Ja, s'morgens een kater, s'middags een kater en s'avonds een kater...��..
Zegt de ene poes tegen de andere poezen!!
Ik zou best bij Campina willen werken!
Nou, s'morgens melk, s'middags melk, en s'avonds melk.
Zegt de tweede poes,
Dan zou ik liever bij Whiskas werken!!!
S'morgens Whiskas, s'middags, Whiskas en s'avonds Whiskas.
Dan zegt de derde poes.
Ik zou liever bij Bavaria willen werken.
Wat zeg je nou, vragen de andere poezen, bij Bavaria???
Ja, s'morgens een kater, s'middags een kater en s'avonds een kater...��..
Er zit een punker met een groene hanenkam aan de bar een biertje te drinken! Hij irriteert zich aan een man aan de andere kant van de bar, die hem continu aanstaart! Opeens is hij het zat en zegt: "Wat zit je nou te kijken man, heb ik wat van je aan ofzo?
Zegt de man: " Nou, kijk het zit namelijk zo, vijfentwintig jaar geleden heb ik een papegaai geneukt en volgens mij ben jij mijn zoon!"
Zegt de man: " Nou, kijk het zit namelijk zo, vijfentwintig jaar geleden heb ik een papegaai geneukt en volgens mij ben jij mijn zoon!"