Zelfbouw ongebrensde CDI

Zelf iets gemaakt voor de spartamet?
laat het met trots zien aan anderen
Admin2Vrotkees
Site Admin

Bericht door Admin2Vrotkees »

Tja overschrijven met een overschrijvingskaart kan soms even duren, ik gebruik ze ook dus ik weet het :wink:

Ik denk dat jij ze zeker niet te goedkoop wegdoet al zou je er 10 euro meer voor vrangen als hier, wat ik op marktplaats zie is dat ze er snel 35 euro voor durven te vragen en dan nog niet eens op zo'n net printje gesoldeerd als die van jou.

Mark
Dom geboren suf gewiegd en nooit iets bijgeleerd

http://spartametforum.nl
bazzz

Bericht door bazzz »

35 euro is de ingegoten versie he. Voor 30 euro heb je dan de versie met behuizing.

Maar goed. Deze lichting is nu dus alweer bijna op. Er is er eentje naar emery onderweg dus hij wil misschien er ook nog wel een stuk of wat voor de verkoop. Afhankelijk van hoeveel hij er wil ga ik dan maar even kijken of en hoe groot de volgende lichting wordt
Low cost Mantis CNC bouwebeschrijving zie www.basmolkenboer.nl
Harreld

CDI Binnen gekregen

Bericht door Harreld »

Bas :) Ik heb de CDI binnen, bedankt voor de snelle service.

Ik heb hem er in gezet, en merkbaar verschil, trekt veel sneller op, en snelheid is ook hoger, 30+.
En ik ben van de zeurende begrenzer af.
Moet nog even afwachten, hoe dit verder gaat ontwikkelen blok is net helemaal gereviseerd, het zaakje moet nog even goed inlopen en heb er nog niet zoveel mee gereden.

Bedankt! :wink:
Emery

Bericht door Emery »

bazzz schreef:35 euro is de ingegoten versie he. Voor 30 euro heb je dan de versie met behuizing.

Maar goed. Deze lichting is nu dus alweer bijna op. Er is er eentje naar emery onderweg dus hij wil misschien er ook nog wel een stuk of wat voor de verkoop. Afhankelijk van hoeveel hij er wil ga ik dan maar even kijken of en hoe groot de volgende lichting wordt
Ik laat je weten wanneer hij er is, Bas. We zullen zien!
Admin2Vrotkees
Site Admin

bazzz schreef:35 euro is de ingegoten versie he. Voor 30 euro heb je dan de versie met behuizing.

ik heb wel eens printjes aangeboden gezien op marktplaats van gaatjesbord, aan elkaar gefrot en dan vragen ze er gerust 35 euro voor, kijk dan zakt mijn broek echt af

Ruud

Bericht door Ruud »

Hoi Bazzzzz........,

ben nog even bezig geweest met de CDI
Afbeelding

hij reageerde aanmerkelijk beter op de oude Spartamet dan op de Saxonette.

Wilde er vandaag weer mee verder experimenteren helaas het blokje kan naar het grof vuil. :cry:
MVG Ruud
bazzz

Bericht door bazzz »

Mooi zown overzichtsfoto :lol: . Echter ben ik stiekem wel een beetje jaloers op de behuizingen. Of het echt nodig is kunnen we over discussi�ren maar het ziet er vooral erg mooi uit 8) .
(ik wou vragen wat er met je motortje is maar die dat kunnen we beter hier bespreken)
@Harreld: Mag ik jou reactie bij mijn marktplaats advertentie zetten?
Admin2Vrotkees
Site Admin

het voordeel van een behuizing is dat de module perfect op zijn plek blijft zitten en onderdelen niet van de print afbreken.

In het verleden heb ik ook al eesn onderdelen met kit vastgezet op de print in machines die trillen, deed ik dat niet dan kwam metaalmoeheid om de hoek kijken en bragen de draden met als gevolg losliggende onderdelen

Mark

bazzz

Bericht door bazzz »

hoogst waarschijnlijk is nu alles verkocht(tenzij de koper het geld niet overmaakt).

van emery verwacht ik nog even een mailtje. En dan beslis ik of er nog een nieuwe lichting komt en hoe groot die gaat worden 8)
Admin2Vrotkees
Site Admin

We mogen gerust stellen dat het een overweldigend succes is.

Mark

Plaats reactie