Handige info

boekjes, tekeningen en fotos die we hebben en uitleg hoe en waarom iets werkt.

Gebruikersavatar
Vrotkees
site mod
Berichten: 3284
Lid geworden op: 19-05-2014 22:51

Bericht door Vrotkees »

ben al blij genoeg met vrot smurf
:lol:
Afbeelding
403F IB-0050 clublid
jgvankampen
site mod
Berichten: 527
Lid geworden op: 22-12-2014 00:33

Bericht door jgvankampen »

Ja klinkt veel beter, "Sir Vrotkees" en als ie echt lastig gaat worden "Zeur Vrotkees" <> <> <> <> <> <> <> <>
e pericoloso sporgersi
Afbeelding
Gebruikersavatar
Vrotkees
site mod
Berichten: 3284
Lid geworden op: 19-05-2014 22:51

Bericht door Vrotkees »

ohjee ben ik nu al zeur smurf :mrgreen:
Afbeelding
403F IB-0050 clublid
jgvankampen
site mod
Berichten: 527
Lid geworden op: 22-12-2014 00:33

Bericht door jgvankampen »

nee Vrot dat duurt nog wel ff /adu /adu /adu
e pericoloso sporgersi
Afbeelding
Jan
Berichten: 443
Lid geworden op: 16-08-2012 13:46

Bericht door Jan »

Moderatorvrot -> Moddervrot... hmmm... :roll: n���, gewoon Vrot! :lol:
Afbeelding
403F IB-0050 clublid.
Dick Nieuwenburg
Berichten: 102
Lid geworden op: 11-10-2010 10:26

Bericht door Dick Nieuwenburg »

Vroterator, gefeliciteerd!
Pastamet
Berichten: 23
Lid geworden op: 25-06-2011 16:26

Bericht door Pastamet »

Prutser-2009 schreef:... dag Joshua.....hij kan niet meer bij zijn account...
Ik heb door gezondheidsproblemen enige tijd niet kunnen posten maar wel kunnen meelezen in dit forum. Laat ik dan misschien de enige zijn die het besluit om Joshua te bannen betreurt, maar ik wil het niet voor me houden.

Vooropgesteld, de aanpak van Joshua was zeker niet de mijne. Ik herinner me een bericht waarin hij melding maakte van het feit dat hij uitlaten plamuurde en deze overschilderde om vervolgens een Met weer de weg op te sturen. Dat leverde toen een enorm verontwaardigde reactie op van Bikemaster die dit om veiligheidsredenen verafschuwde. Ik herkende me in deze verontwaardiging, het is levensgevaarlijk.

Maar, het typeerde ook Joshua, het mag echt geen cent kosten, maar hij wil wel alles doen om een Met te laten rijden. Jos heeft veel stukjes geschreven, volgens mij zeker niet met het doel om alleen maar volgers te krijgen, maar gewoon om zijn verhaal te vertellen. Hij is daarbij volkomen eerlijk, laat zijn onopgeruimde schuur zien en zit vol zelfspot. Hij heeft veel moeite gedaan om foto�s te plaatsen, waarbij hij aangaf dat dit niet zijn specialiteit is.

Hij maakte lange teksten met kromme zinnen, waarin hij op zijn manier inzicht gaf in hetgeen waar hij mee bezig was. Het gaf een beeld van iemand die na een werkdag de schuur introk om daar met zijn hobby bezig te zijn. Wellicht op een andere manier zoals het gemiddeld forumlid dat doet. Maar is er wel een gemiddeld forumlid?

Ik zie soms reacties van een 1 keer per maand langskomend forumlid die niet veel technisch toevoegingen biedt, maar wel de forumgemeenschap een warm hard toe draagt. Ik zie ook de verzuurde reacties van leden die dagelijks posten en zelf zeggen veel kennis te hebben, maar niet verder komen dan het herhalen van eerder geplaatste adviezen. Ik zie ook een forumlid met een enorme inhoudelijke kennis die ondanks een taalbarri�re een zeer waardevolle bijdrage levert.

Ze zijn me allen zeer lief. Samen maken deze leden het forum. De verzuurde, de expert, de betweter, de beginneling, de meelezer die zo af en toe een berichtje plaatst. Zonder deze mensen is er geen forum en heb je een fossiele site zoals �Het andere forum� om het zo maar even te noemen, de kenners weten waar ik op doel.

Kortom, Mark, geef Joshua na deze (te) lange periode van ban zijn account weer terug en stuur hem daarover een mail. En, Joshua, pak de draad weer op. Laat het forum leven, nu er een moderator bij is gekomen moet dat hanteerbaar zijn. Toch?
Gebruikersavatar
Vrotkees
site mod
Berichten: 3284
Lid geworden op: 19-05-2014 22:51

Bericht door Vrotkees »

Pastamet je hebt mail.

Er was geen andere mogelijkheid Mark moest joshua bannen wegens wangedrag tegen over andere forumleden. :cry:

Zijn er nog anderen die vragen hebben waarom joshua een meer als verdiende ban heeft gekregen kunnen ze mij een mailtje sturen

Ik sluit deze discussie nu.
Afbeelding
403F IB-0050 clublid
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten