vriendelijke mensen met een lach onderweg

leuke of minder leuke ervaringen en voorvallen met de spartamet.
corro666

vriendelijke mensen met een lach onderweg

Bericht door corro666 »

vandaag viel mij het volgende op:

toen ik de boodschappen deed endus naar het dorp tufte(al viertaktend datwel)
viel het mij op dat mensen vriendelijk zwaaien en zelfs vragen wat het is die fiets met motor :D en het over het algeheel genomen een schattig ding vinden..

vroeger dagen toen ik voorbij kwam scheuren, met 80+ op een puch maxi..en dan stopte bij de winkel..schold men alleen maar...van knetterding aso enz...

ik ben er sinds vandaag dan ook achter dat een spartamet een aaibaar ding is!!
en ik begin het steeds mooier te vinden..
mijn motorisch hart wat tijden een leegte heeft gekend..kan dus zelfs van 30cc..
een zeer hartverwarmend gevoel kweken bij zowel mezelf als de medemens :D

een weinig nuttig verhaal,maar ik wou het graag met u delen
Snorfietsmafia
Berichten: 500
Lid geworden op: 19-10-2009 17:17

Bericht door Snorfietsmafia »

Dat is dan iets van jou dorpje/stad/wijk denk ik of er zat toevallig iets in de lucht :lol: . Denk dat het bij de meeste toch anders is (helaas)
Hier zijn ze allemaal zo stug daar lust niemand brood van. Als iemand hier naar mij toe zou komen en vragen wat het is of hoe het ding heet sta ik vreemd te kijken. Ok ik overdrijf misschien een beetje maar het gaat wel die kant op XD.

Kweet ook nog vorig jaar was ik in gelderland apeldoorn de stad in met een vriend we gingen even zitten op een soort van bankje, je raad nooit komt er ineens een stel meiden naast ons zitten. Gewoon zomaar en zijden alleen oh dat vinden jullie niet erg toch?
Dus ik zo nee nee totaal niet dit gebeurt mij normaal gesproken nooit! XD
Zo zie je hoe groot de verschillen zijn van provincie tot provincie. Ik zeg je eerlijk als ik ooit moet verhuizen binnen nederland ga ik naar gelderland! :)
12+ jaar snorfietsmafia.

Voltijd Snorfietsgangster.

Snorfiets superheld, fuck een cape.

Houtkachel vriend.
corro666

Bericht door corro666 »

tja..gelderland overijssel..ik noem het dukes of hazard...smokey and the bandit country..het land waar nu nog wat kan hedendaags..bennie jolinkstyle zegmaar
in mijn wereldje hier zuidoostfriesland met motoren en brommers enz..zat de grens opgezocht...altijd gedonder hier..mn beste vriend woonde in vroomshoop nooit shit daaro..een andere maat van me klazienaveen ook nooit wat..ik heb gewoon de pech al 17 jaar tegenover de grootste brommer/snorfietshatende diender te wonen in mn regio ook...ik krijg boetes op zondag in de bus ivm 24 hrs. bevoegdheid bladiebla...was heel nederland maar een dukez of hazard country..zucht.. VANDAAR ook mijn spartametliefde nu kilometers op de klok zonder om te kijken..mijn motorfietshandelende buurman zegt"zo voor elkaar
??" ik zeg ja scheelt fietsen!! hij:ja das waar..en bedacht mzelf zn uitspraak..

makes me smile :D
spartametje
Berichten: 65
Lid geworden op: 21-08-2010 19:17

Bericht door spartametje »

ik woon in gelderland :twisted:
ik was pas samen met mijn broer een toer aan het maken, rijden we een stel fietsers voorbij.
Komt dr een man heel gezellig naast ons rijden, maakte even gezellig een praatje met ons en ging weer terug naar de mensen waar hij zelf mee was.
Haha die konden ons denk ik niet bijhouden
Forum zoekmachine :http://www.google.nl/cse/home?cx=013947 ... zgpc&hl=nl
Neem eens een kijkje op mijn website over de spartamet: http://www.spartametinfo.nl
Simon
Berichten: 41
Lid geworden op: 16-09-2010 23:03

Bericht door Simon »

Ook ik ervaar alleen positieve reacties.

Door collega's opt werk alsook schoolgaande kids onderweg... thumbs up!

Gewoon een leuke en betaalbare hobby!

(geen 200,= voor een achterbandje type CBR ofzo)
sputtermet
Berichten: 21
Lid geworden op: 03-11-2010 20:57

Bericht door sputtermet »

Hiero idem dito positief.

Rij ik een groep Kiddies voorbij gaat de telefoon bij hun gelijk van t oor en hoor ik " Koeeeeelllll zo, ding wil ik ook ".
Of der een vliegende schotel voorbij komt zo reageren ze.
Beter Met dan zonder.
corro666

Bericht door corro666 »

das ook waar idd! :D

mijn 4taktgedonder bleek overigens te komen door een hangende vlotter...waardoor de benzine :twisted: de carb.invloeide :evil: :roll: ..
na een boel gevloek en gepriegel.. :) niks aan de hand meer..loopt stukken beter :D nu danook maar meteen de duurste essopeut erin gedaan 2liter voor de prijs van een pakje tabak :shock: :shock: maarja het loopt weer..
overigens heb ik het idee dat ie ruw weg 1 op 75km doet..terwijl me dat nogal stug lijkt :?:

overigens is het niet goed v/d reputatie als men bij de winkel zich sufstart(touwtjetrek) en tank leeg... :? terwijl een kleine bij ma voorop de fiets al broembroem riep..(true story!) waarop ik mompelde dan tochmaar ff tanken... :oops: :oops:
drifter
Berichten: 8
Lid geworden op: 01-06-2011 13:11

Bericht door drifter »

Ook mij lachen de mensen toe als ik op mijn metje langs scheur,ik woon achter de Hotel school in Leeuwarden waar de buitenlandse studenten mij met bewondering na staren en glimlachen.
In mijn hok staan naast elkaar een snor scooter, een fiets, een BSA Thunderbolt en mijn metje en toch pak ik ondanks alle problemen het metje.
Het is gewoon fun rijden, heerlijk....
Je bent nooit oud genoeg om te leren....
Simon
Berichten: 41
Lid geworden op: 16-09-2010 23:03

Bericht door Simon »

Vrijdag nog een stukje gereden.

Haalde een gezinnetje in die op de fiets waren:
Vader, moeder en 2 meissjes waarop het ene meisje tegen de andere zei:

Huh? een fiets-brommuhr ??

Een dikke gniffel waard!
Midas
Berichten: 4
Lid geworden op: 11-04-2011 16:03

Bericht door Midas »

Ik woon ook in gelderland (In rheden vlak bij arnhem) en daar reed ik een paar jaar terug op en neer met mijn oude hondatje (ps50) en ook ik kreeg alleen maar goedkeurende blikken van vooral oudere mensen. En gister ochtend met de met even wat kloten en komt er een man in een rollator en kijkt naar mijn sparta alsof ie van mars komt en begroet mij daarna vriendelijk xD. Gelderland is awsome :3
gr Midas
als je brommer niet lekt, dan is de olie op...
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast