Hercules rijdt weer als een tierelier!
Hercules rijdt weer als een tierelier!
Onlangs heb ik van mijn schoonmoeder een Hercules gekregen nadat haar lokale fietsenboer er voor een paar honderd ��� aan verspijkerd had (o.a. carburateur vervangen) en het ding daarna nog steeds dienst weigerde.
Dat de gemiddelde fietsenboer geen verstand van metjes heeft had ik middels dit forum al begrepen, maar dat je doodleuk een paar pakkingen 'vergeet' is toch wel een stevig brevet van onvermogen.
Nou ja, lang verhaal kort: voor een paar �� een nieuw pakkingsetje voor de carburateur besteld en vervolgens vervangen, en hoppeta! Rijden maar.
Meteen maar de stoute schoenen aangetrokken en de CDI geboord: ging ook in 1 keer goed!
Nu alleen nog zorgen voor voldoende lucht en hij is klaar voor gebruik!
Jammer alleen dat mijn vrouw zich er voor schaamt dat ik op een metje rijd, maar daar ga ik mij dus ff lekker niks van aantrekken!
Heren, dames ook, allen hartelijk bedankt voor het invullen van dit forum tot nu toe, het was (en is!) leerzaam en leuk!
Groeten uit een (vandaag toevallig) zonnig Tholen!
Michiel
Dat de gemiddelde fietsenboer geen verstand van metjes heeft had ik middels dit forum al begrepen, maar dat je doodleuk een paar pakkingen 'vergeet' is toch wel een stevig brevet van onvermogen.
Nou ja, lang verhaal kort: voor een paar �� een nieuw pakkingsetje voor de carburateur besteld en vervolgens vervangen, en hoppeta! Rijden maar.
Meteen maar de stoute schoenen aangetrokken en de CDI geboord: ging ook in 1 keer goed!
Nu alleen nog zorgen voor voldoende lucht en hij is klaar voor gebruik!
Jammer alleen dat mijn vrouw zich er voor schaamt dat ik op een metje rijd, maar daar ga ik mij dus ff lekker niks van aantrekken!
Heren, dames ook, allen hartelijk bedankt voor het invullen van dit forum tot nu toe, het was (en is!) leerzaam en leuk!
Groeten uit een (vandaag toevallig) zonnig Tholen!
Michiel
-
Re: Hercules rijdt weer als een tierelier!
Ik heb een vriendin gehad die zich schaamde dat ik destijds een Lada reed.Turrebo schreef: Jammer alleen dat mijn vrouw zich er voor schaamt dat ik op een metje rijd, maar daar ga ik mij dus ff lekker niks van aantrekken!
Michiel
en kreeg de keus de Lada eruit of zij eruit.
Dus zij ging eruit :twisted:
en niks sneller in het centrum als een metje
dikke V12 heb je niks aan met al die drempels.
-