De farce die RDW heet
De farce die RDW heet
Ik vond het al raar dat ik een Sachs Saxonette frame had, maar dat er op de kentekenkaart Sparta Spartamet stond
Op mijn oude frame kon ik nergens het framenummer vinden.
Na de 2 aanrijdingen en schade aan het saxonette frame. Kon ik van een forumlid een ander frame met kenteken overnemen.
Netjes overgeschreven en de verzekering overgezet op het nieuwe frame.
Ik wilde van het frame het kenteken laten halen door de RDW.
/shit en toen was er stront aan de knikker /shit.
Ze snappen er niks van dat er geen duidelijk VIN nummer op het frame zit.
En ze snappen er nog minder van dat een Sachs Saxonette als Sparta Spartamet te boek staat.
Dus werd ik verzocht met hun een afspraak te maken voor een identiteitsonderzoek van het voertuig.
Ik heb gebeld, verschillende keren en zou een uitnodiging op papier krijgen maar zie of hoor niks
Tijdens het overzetten van het ringslot kwam achter de bevestigingsplaat het VIN nummer te voorschijn zoals op de kentekenkaart staat.
Nu word het helemaal idioot.
Hoe kan een spartamet comfort frame met een sparta frame nummer uit 1999 een Sachs Saxonette uit 2001 zijn
en het framenummer is niet achteraf ingeslagen.
Dit ook weer doorgegeven aan de RDW inclusief foto's.
Nu is er totale paniek bij de RDW en snappen ze er helemaal niks meer van.
Het frame kan gerepareerd worden, en als er Sachs Saxonette op de kentekenkaart staat is het eindelijk goed.
Hoe dit afloopt weet ik niet jullie horen van mij.
Op mijn oude frame kon ik nergens het framenummer vinden.
Na de 2 aanrijdingen en schade aan het saxonette frame. Kon ik van een forumlid een ander frame met kenteken overnemen.
Netjes overgeschreven en de verzekering overgezet op het nieuwe frame.
Ik wilde van het frame het kenteken laten halen door de RDW.
/shit en toen was er stront aan de knikker /shit.
Ze snappen er niks van dat er geen duidelijk VIN nummer op het frame zit.
En ze snappen er nog minder van dat een Sachs Saxonette als Sparta Spartamet te boek staat.
Dus werd ik verzocht met hun een afspraak te maken voor een identiteitsonderzoek van het voertuig.
Ik heb gebeld, verschillende keren en zou een uitnodiging op papier krijgen maar zie of hoor niks
Tijdens het overzetten van het ringslot kwam achter de bevestigingsplaat het VIN nummer te voorschijn zoals op de kentekenkaart staat.
Nu word het helemaal idioot.
Hoe kan een spartamet comfort frame met een sparta frame nummer uit 1999 een Sachs Saxonette uit 2001 zijn
en het framenummer is niet achteraf ingeslagen.
Dit ook weer doorgegeven aan de RDW inclusief foto's.
Nu is er totale paniek bij de RDW en snappen ze er helemaal niks meer van.
Het frame kan gerepareerd worden, en als er Sachs Saxonette op de kentekenkaart staat is het eindelijk goed.
Hoe dit afloopt weet ik niet jullie horen van mij.
De farce gaat door er is nu al weer een andere afdeling bij de
/shit /shit /shit /shit /shit /shit /shit /shit /shit /shit RDW
wakker geworden.
Kreeg een brief dat ik in overtreding was van de verzekeringsplicht /soo
ik meteen weer aan de telefoon. /haartrekken
alles uitgelegd snappen er geen drol van of ik het even op de mail wilde zetten. :shock:
alle briefwisseling in gescand, mail van de RDW bijgevoegd.
je moet wat overhebben voor je metje pfffffffff :cry:
/shit /shit /shit /shit /shit /shit /shit /shit /shit /shit RDW
wakker geworden.
Kreeg een brief dat ik in overtreding was van de verzekeringsplicht /soo
ik meteen weer aan de telefoon. /haartrekken
alles uitgelegd snappen er geen drol van of ik het even op de mail wilde zetten. :shock:
alle briefwisseling in gescand, mail van de RDW bijgevoegd.
je moet wat overhebben voor je metje pfffffffff :cry:
Kreeg gelukkig net een mailtje van het keuringsstation in den Bosch (hier in de buurt) Ze hadden de voertuiggegevens opgevraagd en vroegen om de foto's die in naar Veendam gestuurd had ook naar hun te sturen.
Vraag me af kunnen ze bij de RDW in Veendam niks doorsturen naar hun collega's?
En als ik die boete krijg laat ik het voorkomen punt uit.
Vraag me af kunnen ze bij de RDW in Veendam niks doorsturen naar hun collega's?
Je denkt toch niet serieus dat ze die nog terug kunnen vinden, wel?Vrotkees schreef:Kreeg gelukkig net een mailtje van het keuringsstation in den Bosch (hier in de buurt) Ze hadden de voertuiggegevens opgevraagd en vroegen om de foto's die in naar Veendam gestuurd had ook naar hun te sturen.
Vraag me af kunnen ze bij de RDW in Veendam niks doorsturen naar hun collega's? :shock: