Een dag uit het leven van een Spartametoloog.
Geplaatst: 18-08-2015 20:46
Zoals jullie weten, het leven van een Spartametoloog gaat bepaald niet over rozen.
Een "kleine" storing aan een Metje kan een grote belasting voor de 2 hersencellen van een Spartametoloog worden. /haartrekken
Zoals altijd begint het heel simpel met een Metje dat niet lekker meer rijd.
De eerste verdachte is standaard de gasfabriek.
Met vakkundige vingers word teder de gasfabriek volledig gedemonteerd.
De onderdelen krijgen zoals het hoort eerst een luxe bad arrangement in de ultrasoon reiniger.
En daarna een massage met oli�n voor de tedere huidjes van de onderdelen.
De gasfabriek word gemonteerd, geen lekkages je start. de eigenaar trekt aan het starttouwtje niks nada nop nichts
Je trekt zelf aan het starttouwtje en merkt dat er nauwelijks compressie is terwijl dat wel zou moeten ( 299 blokje ).
De bougie draai je eruit en die is eerder klam als Nat zoals het hoort.
De workmate word opgesteld, pati�nt 299 gaat op de workmate en ja hoor de zuigerveer is goed weggesleten tegenover de pistonpenkant.
Geluk bij een ongeluk de keerringen aan de naafhuls lekten dus nieuwe keerringen erin en een goede gebruikte zuigerveer.
De motor onderdelen kregen ook een luxe bad arrangement in de ultrasoon reiniger.
Alles werd gecontroleerd en pati�nt 299 is niet meer incontinent en heeft weer druk.
Pati�nt 299 kreeg een schone verstevigde uitlaat eronder en de ontsteking werd gemonteerd, afgesteld en getest.
Met goede compressie met goede verwachting werd aan het starttouwtje getrokken niks nada noppes /soo
Bougie eruit kletsnat natuurlijk.
Ontsteking controleren geen vonk krijg nou de vinken@#$%^&
andere bougie ook geen vonk.
andere CDI ook geen vonk
Spoel doormeten KADUK gvd de gvd de gvd de gvd /shit
Andere Prufex spoel gehaald.
boutje in de bougiekap heel zwakke vonk
bougie vonkt niet door te zwakke vonk /soo
Blijkt er een motoplat vliegwiel op te zitten i.p.v een prufex.
ik zet er een motoplat spoel op en ja hoor het boutje trekt vonken van 1-2 cm en de bougie vonkt. /adi
Na buiten met de MET en de MET start /hat /twister /hook
Een "kleine" storing aan een Metje kan een grote belasting voor de 2 hersencellen van een Spartametoloog worden. /haartrekken
Zoals altijd begint het heel simpel met een Metje dat niet lekker meer rijd.
De eerste verdachte is standaard de gasfabriek.
Met vakkundige vingers word teder de gasfabriek volledig gedemonteerd.
De onderdelen krijgen zoals het hoort eerst een luxe bad arrangement in de ultrasoon reiniger.
En daarna een massage met oli�n voor de tedere huidjes van de onderdelen.
De gasfabriek word gemonteerd, geen lekkages je start. de eigenaar trekt aan het starttouwtje niks nada nop nichts
Je trekt zelf aan het starttouwtje en merkt dat er nauwelijks compressie is terwijl dat wel zou moeten ( 299 blokje ).
De bougie draai je eruit en die is eerder klam als Nat zoals het hoort.
De workmate word opgesteld, pati�nt 299 gaat op de workmate en ja hoor de zuigerveer is goed weggesleten tegenover de pistonpenkant.
Geluk bij een ongeluk de keerringen aan de naafhuls lekten dus nieuwe keerringen erin en een goede gebruikte zuigerveer.
De motor onderdelen kregen ook een luxe bad arrangement in de ultrasoon reiniger.
Alles werd gecontroleerd en pati�nt 299 is niet meer incontinent en heeft weer druk.
Pati�nt 299 kreeg een schone verstevigde uitlaat eronder en de ontsteking werd gemonteerd, afgesteld en getest.
Met goede compressie met goede verwachting werd aan het starttouwtje getrokken niks nada noppes /soo
Bougie eruit kletsnat natuurlijk.
Ontsteking controleren geen vonk krijg nou de vinken@#$%^&
andere bougie ook geen vonk.
andere CDI ook geen vonk
Spoel doormeten KADUK gvd de gvd de gvd de gvd /shit
Andere Prufex spoel gehaald.
boutje in de bougiekap heel zwakke vonk
bougie vonkt niet door te zwakke vonk /soo
Blijkt er een motoplat vliegwiel op te zitten i.p.v een prufex.
ik zet er een motoplat spoel op en ja hoor het boutje trekt vonken van 1-2 cm en de bougie vonkt. /adi
Na buiten met de MET en de MET start /hat /twister /hook