Project Beachcruiser retro
Ik heb nu al 2 saxonette luxus opgeknapt. Van mijn vrouw en mijzelf. Ik ben nu de Met van mijn schoonvader onder handen aan het nemen, daarna komt de cruiser en dan hebben we nog de factor tijd.Vrotkees schreef:Erg he dat spartamet virus :lol:
creatief met Met we wachten de foto's en het project af /spm
Mocht je het oranje plaatje niet gebruiken voor je Met of als reserve onderdeel opslaan.
Gooi deze dan niet weg, dat is weer ideaal om een andere Met weer origineel te maken.
-
Re: Project Beachcruiser retro
Mag ik het zonde vinden?
Kakelen kan iedereen, maar een ei leggen is de kunst.
Uiteraard mag je dat zonde vinden en ik begrijp ook waarom. Op dit moment heb ik 2 saxonette luxus origineel opgeknapt en dat blijven ze. De 3e saxonette zie je op de foto en heeft geen kenteken. Deze dient als donor.
Ik heb altijd al eens een spartamet willen verbouwen en die kans heb ik nu gekregen, daar ik de 4e bruine met kenteken gratis heb gekregen. Uiteraard mag je denken dat dat afbreuk doet aan de originaliteit en dat is ook zo.
Ik ben benieuwd naar je reactie als hij klaar is, waar je toch nog een behoorlijk tijdje geduld voor moet hebben, maar ik kan je beloven dat dit geen in elkaar geflanst metje gaat worden.
Ik heb altijd al eens een spartamet willen verbouwen en die kans heb ik nu gekregen, daar ik de 4e bruine met kenteken gratis heb gekregen. Uiteraard mag je denken dat dat afbreuk doet aan de originaliteit en dat is ook zo.
Ik ben benieuwd naar je reactie als hij klaar is, waar je toch nog een behoorlijk tijdje geduld voor moet hebben, maar ik kan je beloven dat dit geen in elkaar geflanst metje gaat worden.
Is dat een Woodie Fehntjer ?
https://en.wikipedia.org/wiki/Woodie_(car_body_style)
Wist niet dat Hercules in Duitsland ook die trend heeft gevolgd
https://en.wikipedia.org/wiki/Woodie_(car_body_style)
Wist niet dat Hercules in Duitsland ook die trend heeft gevolgd