Spartamotortjes gekocht
Spartamotortjes gekocht
Hallo,
Ik ben Matias en de 60 alweer ruim gepasseerd. Gisteren ben ik aan 3 uit onderdelen bestaande Spartametmotortjes gekomen. Heeft niet veel gekost.
Nu wil ik ze weer in elkaar gaan zetten en onder mijn fiets maken.
Zou dat kunnen?
Ik ben Matias en de 60 alweer ruim gepasseerd. Gisteren ben ik aan 3 uit onderdelen bestaande Spartametmotortjes gekomen. Heeft niet veel gekost.
Nu wil ik ze weer in elkaar gaan zetten en onder mijn fiets maken.
Zou dat kunnen?
-
- site mod
Hoi Matias, onder wat voor frame wil je de motortjes bouwen? een SpartaMEt motortje kan niet onder ieder frame, heeft te maken met de achtervork. Als je de blokjes in elkaar gaat zetten, goed controleren hoe de staat van de onderdelen is, de keerringen, de lagers, zuiger zuigerveren, is alles compleet. Wat heel belangrijk is dat je de juiste gietnummer bij elkaar hebt (de juiste voor en achterkant van het blokje)
Dit is nog maar een korte opsomming
Raadpleeg de verschillende handleidingen op het forum en je komt een heel end. En als je er niet uitkomt, vragen is beter dan doorklooien
Dit is nog maar een korte opsomming
Raadpleeg de verschillende handleidingen op het forum en je komt een heel end. En als je er niet uitkomt, vragen is beter dan doorklooien
e pericoloso sporgersi
Re: Spartamotortjes gekocht
Ha Matias, Welkom.Matias schreef:Gisteren ben ik aan 3 uit onderdelen bestaande Spartametmotortjes gekomen.
Waar heb je die vandaan.