Bezoek uit OostFriesland
Bezoek uit OostFriesland
Vandaag kwam Fehntjer een bakje doen.
Hij was redelijk in de buurt en wilde even kennismaken.
Hij heeft mijn appartement euh werkplaats euh opslagruimte gezien.
Alles stond op de kop omdat ik alles aan het uitzoeken en in bakjes aan het doen ben.
Leuk om zo forumleden te leren kennen en van de zomer als alles weggewerkt is gaan we eens lekker met wat forumleden een spartamet bbq met koud bier houden
Hij was redelijk in de buurt en wilde even kennismaken.
Hij heeft mijn appartement euh werkplaats euh opslagruimte gezien.
Alles stond op de kop omdat ik alles aan het uitzoeken en in bakjes aan het doen ben.
Leuk om zo forumleden te leren kennen en van de zomer als alles weggewerkt is gaan we eens lekker met wat forumleden een spartamet bbq met koud bier houden
-
Re: Bezoek uit OostFriesland
In Veghel, als je maar weet dat ik GEEN mars lust!Vrotkees schreef:Vandaag kwam Fehntjer een bakje doen.
Hij was redelijk in de buurt en wilde even kennismaken. :lol:
Hij heeft mijn appartement euh werkplaats euh opslagruimte gezien. :mrgreen:
Leuk om zo forumleden te leren kennen en van de zomer als alles weggewerkt is gaan we eens lekker met wat forumleden een spartamet bbq met koud bier houden :lol:
Kakelen kan iedereen, maar een ei leggen is de kunst.
is bounty M&M's Snickers Twix Balisto of milky way ook goed ?Knutselsmurf schreef:In Veghel, als je maar weet dat ik GEEN mars lust!Vrotkees schreef:Vandaag kwam Fehntjer een bakje doen.
Leuk om zo forumleden te leren kennen en van de zomer als alles weggewerkt is gaan we eens lekker met wat forumleden een spartamet bbq met koud bier houden :lol:
Anders moet je aan de Frolic kittekat of whiskas :mrgreen:
Maar we zullen het dan maar op blauwe hap houden met Suzi wan en Uncle ben's :wink:
enne, overnachten... Of caravan meenemen...Vrotkees schreef:Vandaag kwam Fehntjer een bakje doen.
-
- site mod
-
Moin beste Heren,
na ja mij is nue de "harde Kern" van het Forum bekend ook de leden die vroeger heb geraakt inbegrepen.
Het is elke keer mooie, mensen kennen te leren . idere met zijn eigen persoonlijkheid het was geweldig vor mij. het was bijnaa 1000km door Nederland rijden en het waren 1000km met nieuwe herkenning.
Ik glov als wij , die ik van person kenne, een groote afspraak maken
zal het een zijn meer dan drie dagen nodig zijn om een einde te vinden....
Een moet ik nog die ik op mij lijst mis.
Het zal niet mij laatste bezoek zijn .
ik wens jullie nou een zonnige weekeinde en werkt niet zo hard.....
Groet Dieter
na ja mij is nue de "harde Kern" van het Forum bekend ook de leden die vroeger heb geraakt inbegrepen.
Het is elke keer mooie, mensen kennen te leren . idere met zijn eigen persoonlijkheid het was geweldig vor mij. het was bijnaa 1000km door Nederland rijden en het waren 1000km met nieuwe herkenning.
Ik glov als wij , die ik van person kenne, een groote afspraak maken
zal het een zijn meer dan drie dagen nodig zijn om een einde te vinden....
Een moet ik nog die ik op mij lijst mis.
Het zal niet mij laatste bezoek zijn .
ik wens jullie nou een zonnige weekeinde en werkt niet zo hard.....
Groet Dieter
Heft jij een kritiek stuur mij een e-mail . Find jij het leuk dan schrijf het in Forum...