metjes, onderdelen, prijzen en toekomst
metjes, onderdelen, prijzen en toekomst
Zoals jullie zelf al gemerkt hebben vliegen de prijzen voor (donor)metjes en losse onderdelen de pan uit.
Voor een gemiddeld metje vragen ze met gemak �200 / 250,-
De vraag prijzen voor losse motortjes en andere onderdelen zijn ook absurd.
Ik heb al met andere forumleden gesproken die spullen wilden kopen en weggelachen werden omdat de verkoper absurde prijzen vraagt.
En het gekke is ze krijgen het ook nog
Het is nu echt aan het gebeuren.
de tijd van goede en goedkope onderdelen is definitief voorbij.
We zullen als spartemetologen steeds meer alternatieven moeten verzinnen en zuinig zijn op onze onderdelen.
regelmatig heb je 2-3 donor blokjes nodig om 1 goed blokje te maken.
dan ben je nu al snel �100 / 150 kwijt alleen aan de onderdelen en heb je nog niks gereviseerd.
Willen we allemaal nog lang van onze hobby kunnen genieten zullen we dus zoveel mogelijk onderdelen bij liefhebbers moeten krijgen.
Elk onderdeel dat niet bij een snelle jongen die wat geld wil verdienen terecht komt is een goede zaak.
De handel moet even opdrogen zodat de niet liefhebber de spartamet vergeet en iets anders gaat rijden.
Dan kan later een gezonde (ruil)handel tussen liefhebbers ontstaan.
Voor een gemiddeld metje vragen ze met gemak �200 / 250,-
De vraag prijzen voor losse motortjes en andere onderdelen zijn ook absurd.
Ik heb al met andere forumleden gesproken die spullen wilden kopen en weggelachen werden omdat de verkoper absurde prijzen vraagt.
En het gekke is ze krijgen het ook nog
Het is nu echt aan het gebeuren.
de tijd van goede en goedkope onderdelen is definitief voorbij.
We zullen als spartemetologen steeds meer alternatieven moeten verzinnen en zuinig zijn op onze onderdelen.
regelmatig heb je 2-3 donor blokjes nodig om 1 goed blokje te maken.
dan ben je nu al snel �100 / 150 kwijt alleen aan de onderdelen en heb je nog niks gereviseerd.
Willen we allemaal nog lang van onze hobby kunnen genieten zullen we dus zoveel mogelijk onderdelen bij liefhebbers moeten krijgen.
Elk onderdeel dat niet bij een snelle jongen die wat geld wil verdienen terecht komt is een goede zaak.
De handel moet even opdrogen zodat de niet liefhebber de spartamet vergeet en iets anders gaat rijden.
Dan kan later een gezonde (ruil)handel tussen liefhebbers ontstaan.
Ik vind Saxonettes niet lekker rijden (krijg er pijn aan m'n rug van)
Nee, ik blijf lekker op m'n metje rijden.
Nee, ik blijf lekker op m'n metje rijden.
Spartamet uit maart 1988 in de kleur donkerblauw met een 299 motor zonder deco. | Geboren en getogen Utrechter. | Woonachtig in Wijk bij Duurstede. | rijdend in een dikke Fiat Seicento met 1 liter motor. |
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: wisse en 0 gasten