Oud ijzer...
Oud ijzer...
Na ca. 10 jaar trouwe dienst is m'n metje bezweken, op de beruchte plaats, als gevolg van de slecht onderhouden wegen hier. Veel klinker wegen met kuilen en bulten.
Afgelopen zomer motortje nog gereviseerd, dat loopt weer prima.
Ga nu wiel met motor overzetten op het metje van m'n vrouw waarvan het motortje kuren heeft en nodig uit elkaar moet voor onderhoud.
Zelf rijd ik nu wel op de reservemet.
Van de overleden met haal ik het bruikbare af en de rest gaat naar de oudijzerboer
Afgelopen zomer motortje nog gereviseerd, dat loopt weer prima.
Ga nu wiel met motor overzetten op het metje van m'n vrouw waarvan het motortje kuren heeft en nodig uit elkaar moet voor onderhoud.
Zelf rijd ik nu wel op de reservemet.
Van de overleden met haal ik het bruikbare af en de rest gaat naar de oudijzerboer
Toen ik hem nog niet zo lang had al eens de voorvork kapot gehad, geluk gehad dat ik bijna stil stond om hem te parkeren. Toen ik afstapte zakte hij voor door.
Heb van een kentekenloze de voorvork erin gezet nadat ik een poosje met een oude zwarte voorvork gereden had.
Denk dat die voor ik hem kocht al veel geleden had.
Had paar maand terug een met gekocht met kenteken en, zoals verkoper zei lopende motor maar benzine was op, voor � 50,- . Dat is een ander frame die wil ik nu opknappen en motor nakijken/reviseren en daar dan op gaan rijden.
Maar dan moet het wat warmer worden want in die koude schuur is het niet prettig sleutelen met dit weer.
Voorlopig kan ik weer rijden
Heb van een kentekenloze de voorvork erin gezet nadat ik een poosje met een oude zwarte voorvork gereden had.
Denk dat die voor ik hem kocht al veel geleden had.
Had paar maand terug een met gekocht met kenteken en, zoals verkoper zei lopende motor maar benzine was op, voor � 50,- . Dat is een ander frame die wil ik nu opknappen en motor nakijken/reviseren en daar dan op gaan rijden.
Maar dan moet het wat warmer worden want in die koude schuur is het niet prettig sleutelen met dit weer.
Voorlopig kan ik weer rijden
Die heb ik gehad. Was voor deze. Daar kreeg ik een ongeluk mee, kreeg geen voorrang, frame krom en ik met pols in gips plus schaafwonden.spartarie schreef: Ook d��rom ben ik liefhebber van Herenmetjes.
Heb van geld van verzekering 2 van dit model gekocht van mensen die gingen emigreren. Nu is er een gesneuveld en de andere rij ik nu op.
Ik lees hier over het repareren van een frame?
Jammer dat de foto's niet toegankelijk zijn,
Ik dacht dat dat moeilijk zou wezen, hardsolderen enz.
Ik heb zelf nog een dames frame uit 1987 liggen, met op de aansluiting op de staande buis lichte scheurvorming en roest.
Misschien is het interessant om het frame op te knappen.
Wilco
Jammer dat de foto's niet toegankelijk zijn,
Ik dacht dat dat moeilijk zou wezen, hardsolderen enz.
Ik heb zelf nog een dames frame uit 1987 liggen, met op de aansluiting op de staande buis lichte scheurvorming en roest.
Misschien is het interessant om het frame op te knappen.
Wilco
Wie de klomp past trekt hem aan.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast