Gekkenhuis

Alles wat nergens anders thuishoort en voorstellen.

Gebruikersavatar
Vrotkees
site mod
Berichten: 3284
Lid geworden op: 19-05-2014 22:51

Gekkenhuis

Bericht door Vrotkees »

Pff je hebt van die maanden dat het een totaal gekkenhuis is en je niet of nauwelijks aan dingen voor je eigen toekomt.
Ik doe wat technische klusjes voor enkele horecazaken en kan je zeggen die kunnen echt dingen naar de klote helpen waardoor je een halve tot hele dag bezig bent om te repareren :shock:
Alles krijgen ze kapot. De Horeca vaatwasser zonder zeep gebruiken geeft zo een leuke verstopping dat je al het leidingwerk en de 2 pompen open moet maken om al het vet eruit te halen.
2 keer op pad geweest om een lekke band te vervangen van de koelwagen gezellig hoor zo langs de snelweg.
Mijn beste maat naar het ziekenhuis gebracht want die was op de fiets in de nacht aangereden en had zowat alles gekneusd behalve 2 botten die gebroken waren. Die belde mij nachts doodleuk vanuit de greppel op waar ik hem uit opgeraapt heb. Laat in de middag mocht ie pas naar huis.
En thuis was het eindelijk droog en moest het groot onderhoud aan de tuin er nog even tussendoor.
De snot rotte pergola is afgebroken en vervangen bestrating is gelegd en merendeel van de steenslag is gezeefd.
Het leek wel een oerwoud door al dat onkruid, maar nu ligt ECHT worteldoek onder de steenslag.
En dan heb ik nog de grote beurt inclusief remschijven vervangen van mijn auto nog openstaan
Afbeelding
403F IB-0050 clublid
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten