Pagina 1 van 1

Geplaatst: 28-04-2010 07:55
door Admin2Vrotkees
Ja er moet vloeibare pakking tussen, de fabriek gebruikte een soort doorzichtige vloeibare pakking en is moeilijk te zien, zeker na vele jaren.

Als je de vloeibare pakking aanbrengt doet het dun anders komt het op plekken waar het niet thuishoort, ik geef de voorkeur aan densitol, dit is een vleobare pakking die papierachtig wordt, maar andere vloebare pakking (je ziet vaak rode) kan ook, zolang je het maar dun gebruikt.

carterhelften op de plek waar de pakking komt reinigen met thinner en even nawrijven met een schoon stukje papier (keukenrol oid).

Mark

Geplaatst: 01-05-2010 22:33
door fehntjer
Moin ,
jij heft geen kabels of zo nodig. geef eens extra dun vloiebare pakking op de achter (kleine) halve charter dan heft jij ook geen probleem met de
ontluchtingskanaal.
en ik zeg extra extra dun :twisted:

Geplaatst: 03-05-2010 07:09
door LAVERDA au POIVRE
Sehr shone arbeit !!! vielen dank Bernd \ Sachs renner !!

Geplaatst: 03-05-2010 08:50
door spartaans
Super gemacht Bernd!!!

Geplaatst: 04-05-2010 04:18
door Admin2Vrotkees
Nog even de aantrekvolgorde
wat ik doe is de bouten eerst in volgorde handvast draaien en dan in volgorde op de juiste kracht


Afbeelding

Mark

Geplaatst: 04-05-2010 15:27
door fehntjer
Moin,
gewon in de motorbouw word eerst met de halve waard (~5Nm bij de Sachsblok)) de bouten vastgedraaid erna met juiste waard (10 of 11Nm bij de Sachs blok).

Geplaatst: 05-05-2010 23:22
door wisse
waar zou die hylomar bij ons in de buurt te koop zijn :?:

Hylomar ,waar te koop ?

Geplaatst: 06-05-2010 00:30
door Wrackhoudt
Probeer eens info@hylomar.nl

Geplaatst: 04-03-2014 11:22
door snipermaster45
dank voor het plaatsen, ik was al opzoek naar een pakking die zijn werking in de met al had bewezen.