Brandstofmembraan
-
- Berichten: 36
- Lid geworden op: 10-09-2009 18:14
-
- Berichten: 36
- Lid geworden op: 10-09-2009 18:14
Ik heb het gaatje afgedicht met een druppeltje secondelijm wat ik met behulp van een kaasprikker heb aangebracht. Hoop maar dat dit benzineproof is! De blaas/zuigtest aan het benzineslangetje verliep uitstekend. Hij ligt nu als reservecarburateur op de plank.saxoNetje schreef:Afdichten? Dat kan wel eens lastig worden!Albert schreef:Bedankt voor de reacties Ko en Saxonetje.
Je kunt er niet doorheen kijken, en aan de andere zijde zit inderdaad dat stiftje. Ik heb gemerkt dat door dit gaatje en langs het stiftje benzine weglekt maar omdat het zo mooi rond is dacht ik dat het er met een bedoeling inzat. Gewoon maar afdichten dan?
Albert
Misschien is de chokeschuif ietwat te hoog gekomen, en heeft het pennetje de membraan geperforeert?
Als je het gaatje dicht krijgt, is het goed, maar...
Laat het even weten OK?
succes!
Albert
Het ZOU kunnen dat de secondenlijm hard wordt en dat het toch weer gaat lekken langs het pennetje...
Maar dan kan je Dieter's oplossing proberen!
Dat lijkt me een best goede manier, want ikzelf heb niet zulke goede ervaring(en) met secondelijm.
Alleen aan mn vingers was t n succes, plaktechnisch gezien dan...
Maar dan kan je Dieter's oplossing proberen!
Dat lijkt me een best goede manier, want ikzelf heb niet zulke goede ervaring(en) met secondelijm.
Alleen aan mn vingers was t n succes, plaktechnisch gezien dan...
- Admin2Vrotkees
- Site Admin
- Berichten: 453
- Lid geworden op: 03-06-2009 08:00
Inderdaad secondenlijm wordt hard, en dat is dus niet te gebruiken om een gat te vullen, wel om een scheurtje te lijmen, maar de randen zullen dan hard worden.
Fehntjer gebruikte Hylomar, die naam is mij niet bekend maar wel sycaflex en fix-all van soudal, dat blijft ook soepel en is ellende om van je vingers af te krijgen, de fix-all is overigens ook nog eens in verschillende kleuren te koop.
Ik heb het bij mij nog nooit geprobeerd te lijmen.
Mark
Fehntjer gebruikte Hylomar, die naam is mij niet bekend maar wel sycaflex en fix-all van soudal, dat blijft ook soepel en is ellende om van je vingers af te krijgen, de fix-all is overigens ook nog eens in verschillende kleuren te koop.
Ik heb het bij mij nog nooit geprobeerd te lijmen.
Mark
Moin,
met Hylomar is in Duitsland het meeste gebruikte pakking voor de carter.
een 80ml tube is voor 7euro te kopen.
kan van -50�C tot +250�C gebruikt worden.
http://www.hylomar.co.uk/ ---> Hylomar Universal Blue
ook noog een duitse Webpagina:
http://www.marston-domsel.de/
met Hylomar is in Duitsland het meeste gebruikte pakking voor de carter.
een 80ml tube is voor 7euro te kopen.
kan van -50�C tot +250�C gebruikt worden.
http://www.hylomar.co.uk/ ---> Hylomar Universal Blue
ook noog een duitse Webpagina:
http://www.marston-domsel.de/
Heft jij een kritiek stuur mij een e-mail . Find jij het leuk dan schrijf het in Forum...



- Admin2Vrotkees
- Site Admin
- Berichten: 453
- Lid geworden op: 03-06-2009 08:00
http://www.hylomar.co.uk/index.php?opti ... &Itemid=70
Het ziet er uit als iets soortgelijks van GE die ik vroeger bij mijn Harley ook gebruikte om carterhelften te dichten.
Mark
Het ziet er uit als iets soortgelijks van GE die ik vroeger bij mijn Harley ook gebruikte om carterhelften te dichten.
Mark
Dat is een hele goede kwaliteit pakking materiaal!fehntjer schreef:Moin,
met Hylomar is in Duitsland het meeste gebruikte pakking voor de carter.
een 80ml tube is voor 7euro te kopen.
kan van -50�C tot +250�C gebruikt worden.
http://www.hylomar.co.uk/ ---> Hylomar Universal Blue
ook noog een duitse Webpagina:
http://www.marston-domsel.de/
Daar krijg je zelfs Britse motoren mee dicht 8)
Dat van GE is/was bijna hetzelfde spul, ook erg goed.
Daar heb ik de laatste jaren geen ervaring meer mee, de Hylomar pak ik hier zo uit het rek bij mn gereedschapsman.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten