Het enige echte originele gezelligste forum voor alle Spartamet-Saxonette-Hudson-Rotary liefhebbers en hobbyspecialisten zonder commercieel oogmerk, wordt gratis lid!
Normaal zijn die dingen uitgedroogd na een lange tijd zonder gebruik, scheuren na demontage en montage, doen het een paar dagen en beginnen dan te lekken.... Het zijn gewoon rotdingen, die benzinemembranen...
Ikzelf doe er altijd extreem voorzichtig mee, bijna t� voorzichtig. Laten we het zo zeggen, die dingen kunnen aardig wat stress opleveren bij het rommelen aan de carburateur. <>
Moin,
niets "Romeinse zuiger" dit is een echte Mahle Zuiger. dit wat uitkijkt als een romancijfer is een M met bovenstaande numer.
is dat een trogzuiger /Muldenkolben) ?
Heft jij een kritiek stuur mij een e-mail . Find jij het leuk dan schrijf het in Forum...
fehntjer schreef:Moin,
niets "Romeinse zuiger" dit is een echte Mahle Zuiger. dit wat uitkijkt als een romancijfer is een M met bovenstaande numer.
is dat een trogzuiger /Muldenkolben) ?
fehntjer schreef:Moin,
niets "Romeinse zuiger" dit is een echte Mahle Zuiger. dit wat uitkijkt als een romancijfer is een M met bovenstaande numer.
is dat een trogzuiger /Muldenkolben) ?
Kijk wat moesten we toch zonder de informatie van Fehntjer /super
Nee deze heeft een vlak zuigervlak en ik zal zeker deze zuiger bewaren als het zo een speciale is.
als die zuiger in de ultrasoon reiniger is geweest zal ik er foto's van maken.