Snorrie wil niet meer starten
Moin,
vrot schreef: rest alleen nog de vraag wie heeft die carburateur destijds verkeerd in elkaar gezet?
en ja Vrot nog de vrag : hoe kan dat dit metje heeft gelopen?
maar eerlijk dit zijn geen vragen voor mij de blok loopt weer en goed is
vrot schreef: rest alleen nog de vraag wie heeft die carburateur destijds verkeerd in elkaar gezet?
en ja Vrot nog de vrag : hoe kan dat dit metje heeft gelopen?
maar eerlijk dit zijn geen vragen voor mij de blok loopt weer en goed is
Heft jij een kritiek stuur mij een e-mail . Find jij het leuk dan schrijf het in Forum...

-
De volgende keer te zien in opsporing verzocht! Ik vermoed dat het die blauwgetinte mannen zijn geweest. Vast geprobeerd die metje te jatten voor een bankoverval maar niet gelukt.Vrotkees schreef:Tatuu tata durch Fehntjer ist die saxonette wieder klar :P
rest alleen nog de vraag wie heeft die carburateur destijds verkeerd in elkaar gezet. :?
12+ jaar snorfietsmafia.
Voltijd Snorfietsgangster.
Snorfiets superheld, fuck een cape.
Houtkachel vriend.
Houtkachel vriend.
-
Worden hier smurfen gediscrimineerd???Snorfietsmafia schreef:De volgende keer te zien in opsporing verzocht! Ik vermoed dat het die blauwgetinte mannen zijn geweest. Vast geprobeerd die metje te jatten voor een bankoverval maar niet gelukt.Vrotkees schreef:Tatuu tata durch Fehntjer ist die saxonette wieder klar :P
rest alleen nog de vraag wie heeft die carburateur destijds verkeerd in elkaar gezet. :?
Kakelen kan iedereen, maar een ei leggen is de kunst.
-
Ik discrimineer niet, ik noem de feiten. Het artikel wat je plaatste helpt ook mee. http://spartametforum.nl/waarschuwi ... t4153.htmlKnutselsmurf schreef:Worden hier smurfen gediscrimineerd???Snorfietsmafia schreef:De volgende keer te zien in opsporing verzocht! Ik vermoed dat het die blauwgetinte mannen zijn geweest. Vast geprobeerd die metje te jatten voor een bankoverval maar niet gelukt.Vrotkees schreef:Tatuu tata durch Fehntjer ist die saxonette wieder klar :P
Het is gewoon tuig!
12+ jaar snorfietsmafia.
Houtkachel vriend.
Houtkachel vriend.