Zadel en bandjes waren er al en de rest zelf gemaakt. Denk dat ik op de 250 uitkom en dat is het mij waard. O ja Cab pakking- set, nieuwe bougie en 2 nieuwe iets lichtere veren in het Lepper zadel en potje zadelvet maar zie dat als onderhoud.
Verder zo veel mogelijk uitzoeken voor dat je begint, wat je origineel laat en wat wordt veranderd en zoveel mogelijk hergebruiken. Een foto als voorbeeld: Het bestaande accu kasje is verplaatst naar stuurboord op gelijke hoogte van de motor. Dit was mogelijk omdat ik de kettingkast + ketting kwijt wilde en er daardoor vrij ruimte kwam. Bovendien kon ik het tapeind van de kettigkast bevestiging in de vork gebruiken voor fixatie van het kistje icm met twee self gemaakte beugeltjes.
In het kistje een verticaal (scheeps)klemmenstrookje gemaakt voor correcte aansluiting voor de diverse bedrading, 12 volt voor de accu, de LED verlichting en E-start, bestaande 6V voor de startknop/bendix/systeem en een oplaadstekker van de charger ingebouwd. De laadspoel van de motor afgekoppeld, fiets dynamo weggelaten. Daarna spatwaterdicht gemaakt. volgens IP 55 principe. Past goed, werkt goed en ziet er ook zo uit. Leuk om uit te zoeken en te maken. Door LED's te gebruiken voldoende capaciteit voor normaal gebruik (heeft 36 uur gebrand en slechts twee streepjes van de vijf bijladen) Motortje draait rustiger doordat de spoel niet wordt belast. Verder foto van voor de proefrit.
Groet