Vreemde eenden hoofdstuk op Forum
Vreemde eenden hoofdstuk op Forum
Beste Forumleden.
De meesten van ons Spartametologen hebben ook een vreemde eend als leuke snor/bromfiets erbij.
Daar is absoluut niks mis mee ik rij ook graag een rondje op mijn Vespa Si brommer, puur uit jeugdsentiment
Een brommertje dat ik had toen ik 16 was.
Nu snorfietsmaffia ook met een vraag komt over een vreemde eend voor dit forum wil ik jullie een vraag stellen.
Zouden jullie het leuk vinden als er een speciaal hoofdstuk op het forum komt om technische zaken en alle andere dingen te bespreken?
Of hebben jullie liever dat er geen vreemde eenden besproken worden?
De meesten van ons Spartametologen hebben ook een vreemde eend als leuke snor/bromfiets erbij.
Daar is absoluut niks mis mee ik rij ook graag een rondje op mijn Vespa Si brommer, puur uit jeugdsentiment
Een brommertje dat ik had toen ik 16 was.
Nu snorfietsmaffia ook met een vraag komt over een vreemde eend voor dit forum wil ik jullie een vraag stellen.
Zouden jullie het leuk vinden als er een speciaal hoofdstuk op het forum komt om technische zaken en alle andere dingen te bespreken?
Of hebben jullie liever dat er geen vreemde eenden besproken worden?
-
Ik als meer dan 10 jarig lid (hiervoor op dat ene forum waar we niet over praten) ben ik het natuurlijk eens.
Wellicht in de vorm van 2 takt liefhebberij? Al hebben sommige wellicht ook een leuke 4 takt brommer staan.
Solexjes zijn ook erg leuk, sowieso wat variatie vind ik persoonlijk altijd leuk
Maar natuurlijk blijft dit forum Spartamet 4-ever, wij van de mafia zetten nog graag die drive-by's met Spartamets op verschillende instanties of op onze politieke tegenstanders
#beschermingsgeldophalen.
Met vriendelijke groet,
Snorfietsmafia.
Wellicht in de vorm van 2 takt liefhebberij? Al hebben sommige wellicht ook een leuke 4 takt brommer staan.
Solexjes zijn ook erg leuk, sowieso wat variatie vind ik persoonlijk altijd leuk

Maar natuurlijk blijft dit forum Spartamet 4-ever, wij van de mafia zetten nog graag die drive-by's met Spartamets op verschillende instanties of op onze politieke tegenstanders

#beschermingsgeldophalen.
Met vriendelijke groet,
Snorfietsmafia.
12+ jaar snorfietsmafia.
Voltijd Snorfietsgangster.
Snorfiets superheld, fuck een cape.
Houtkachel vriend.
Houtkachel vriend.
Dat zou jammer zijn.
Een Spartamet forum is voor spartamet, en niet voor Solex, Vespa, Batavus, Puch, daar zijn al speciale forums voor.
Je zou dan inderdaad alle merken in 2 en 4 tact toe moeten laten, het eind is zoek.
Of de naam SPARTAMETFORUM verwijderen en er 2 en 4 tact Forum van maken.
Kortom het zou heel zonde zijn, dat een jaren lang forum met goede naam voor een paar leden (met alle respect) naar de knoppe gaat.
Je zou dan inderdaad alle merken in 2 en 4 tact toe moeten laten, het eind is zoek.
Of de naam SPARTAMETFORUM verwijderen en er 2 en 4 tact Forum van maken.
Kortom het zou heel zonde zijn, dat een jaren lang forum met goede naam voor een paar leden (met alle respect) naar de knoppe gaat.
Op elk forum waar ik actief ben is er een apart gedeelte over vreemde eenden. Denk je dat er alleen mensen komen om dat gedeelte te bezoeken? Nee, mensen met een MET en andere hobby's plaatsen daar hun verhaaltje en ik merk ook dat er positief op wordt gereageerd.
Ik neem aan dat de moppen topic ed andere topic ook verdwijnen.. daar zit ik niet op te wachten (daar heb je ook andere pagina's voor) ;-)
Ik denk dat je wel IETS moet doen om de pagina levendig te houden. Hoeveel MET gerelateerde berichten worden er per week geplaatst?
Ik neem aan dat de moppen topic ed andere topic ook verdwijnen.. daar zit ik niet op te wachten (daar heb je ook andere pagina's voor) ;-)
Ik denk dat je wel IETS moet doen om de pagina levendig te houden. Hoeveel MET gerelateerde berichten worden er per week geplaatst?
- Prutser-2009
- Erelid
tja het forum blijft natuurlijk spartamet, af en toe eens een vreemde eend laten zien kan geen kwaad, daar zouden we een apart stukje voor kunnen maken, maar het moet geen algemeen forum worden met allerlei merken.
Niemand prutst zoals de prutser prutst
http://spartamet.forum2go.nl/faq-veel-g ... -t736.html

403F IB-0050 clublid
http://spartamet.forum2go.nl/faq-veel-g ... -t736.html

403F IB-0050 clublid
Helemaal mee eens, het is vaak leuk om andere oudheden te zien, en wat men vaak maaktPrutser-2009 schreef:tja het forum blijft natuurlijk spartamet, af en toe eens een vreemde eend laten zien kan geen kwaad, daar zouden we een apart stukje voor kunnen maken, maar het moet geen algemeen forum worden met allerlei merken.
Maar dat is de doelstelling niet;
DIE IS OM TECHNISCHE EN BIJ BEHORENDE PROBLEMEN TE BESPREKEN op het forum, en denk dat dat niet verstandig is.
Dan moet je alle merken toestaan.
Ga naar de juiste forum van het merk, daar zit veel meer kennis en kunde.
En om het te doen omdat het rustig is, en daardoor het forum levendig moet houden is larie.
Overal is het rustig op forums
-
Misschien is uit de bocht misschien wel goed genoeg inderdaad. Ik ben het ermee eens dat het forum sowieso Spartametforum moet blijven heten. En hoofdzakelijk (zeg 90%) over Spartamet moet blijven gaan.Henk1 schreef:Helemaal mee eens, het is vaak leuk om andere oudheden te zien, en wat men vaak maaktPrutser-2009 schreef:tja het forum blijft natuurlijk spartamet, af en toe eens een vreemde eend laten zien kan geen kwaad, daar zouden we een apart stukje voor kunnen maken, maar het moet geen algemeen forum worden met allerlei merken.
Maar dat is de doelstelling niet;
DIE IS OM TECHNISCHE EN BIJ BEHORENDE PROBLEMEN TE BESPREKEN op het forum, en denk dat dat niet verstandig is.
Dan moet je alle merken toestaan.
Ga naar de juiste forum van het merk, daar zit veel meer kennis en kunde.
En om het te doen omdat het rustig is, en daardoor het forum levendig moet houden is larie.
Overal is het rustig op forums
Als ik een probleem heb met mijn scooter (in dit geval een Vespatje) is het natuurlijk beter om op een ander forum te vragen. Maar ik dacht, omdat ik het hier ken. Ik stel gewoon die vraag want wie weet.
En over dat rustig zijn, ja.. Ik ben er ook medeschuldig aan. Wellicht is de Spartamet een beetje uit de gratie geraakt bij de liefhebbers (of ze rijden probleemloos rond en hebben geen tijd omdat ze km's aan het maken zijn)
Verder zijn er inderdaad overal fora voor te vinden.. Maarja, af en toe een post van een (oud) lid hier vind ik persoonlijk wel gaaf. Vooral als het oldskool is (denk aan Solex, lohmann Mobylette)
12+ jaar snorfietsmafia.
Houtkachel vriend.
Houtkachel vriend.
Uiteraard is er hier heel veel kunde en ervaring over de Spartamet.
Het vreemde eenden hoofdstuk dat ik voorstel is voornamelijk bedoeld voor de leden die al een Spartamet hebben niet voor pure vreemde eend eigenaren.
Voor die categorie zijn andere fora.
Het voordeel van een Spartamet hebben en RIJDEN is dat je ook je vreemde eend goed kunt africhten
Mijn insteek was om om door zo een hoofdstuk toe te voegen we deze vreemde eenden vragen van de rest van het forum scheiden.
De meningen zijn duidelijk verdeeld dus ik start een pol.
Dat is de eerlijkste manier.
Het vreemde eenden hoofdstuk dat ik voorstel is voornamelijk bedoeld voor de leden die al een Spartamet hebben niet voor pure vreemde eend eigenaren.
Voor die categorie zijn andere fora.
Het voordeel van een Spartamet hebben en RIJDEN is dat je ook je vreemde eend goed kunt africhten

Mijn insteek was om om door zo een hoofdstuk toe te voegen we deze vreemde eenden vragen van de rest van het forum scheiden.
De meningen zijn duidelijk verdeeld dus ik start een pol.
Dat is de eerlijkste manier.