geschifte klanten voor spartamet onderdelen

Alles wat nergens anders thuishoort en voorstellen.

Plaats reactie
spartarie
site mod

geschifte klanten voor spartamet onderdelen

Bericht door spartarie »

Wegens overcompleet had ik laatst een naar directe invoer omgebouwde Bing carburateur op M.P. te koop gezet.
Voor � 60... lijkt misschien veel, maar hij is 100% in orde en ik weet hoe de prijzen liggen!
Dat leverde onder andere de volgende (korte) discussie op.
Ik vond het wel vermakelijk, dus daarom bij "moppen".

Afbeelding
Prutser-2009
Erelid

Re: Moppen

Bericht door Prutser-2009 »

ik reageer meestal iets van 'vraag je moeder of ze de ontbrekende 50 euro van je zakgeld kan voorschieten'
Niemand prutst zoals de prutser prutst
http://spartamet.forum2go.nl/faq-veel-g ... -t736.html
Afbeelding
403F IB-0050 clublid
Vrotkees
site mod

Re: Moppen

Bericht door Vrotkees »

whahahahaha
dit is iets voor een nieuw onderwerp
geschifte klanten voor Spartamet Onderdelen. :mrgreen:
Afbeelding
403F IB-0050 clublid
Henk1
Erelid

Re: geschifte klanten voor spartamet onderdelen

Bericht door Henk1 »

spartarie schreef: 09-11-2019 00:12 Wegens overcompleet had ik laatst een naar directe invoer omgebouwde Bing carburateur op M.P. te koop gezet.
Voor � 60... lijkt misschien veel, maar hij is 100% in orde en ik weet hoe de prijzen liggen!
Dat leverde onder andere de volgende (korte) discussie op.
Ik vond het wel vermakelijk, dus daarom bij "moppen".

Afbeelding
Kan me er wel iets bij voorstellen. Directe invoer maakt een mens wat wantrouwig zeker voor die prijs. Praat uit ervaring. En dit is geen mop
spartarie
site mod

Bericht door spartarie »

Henk1 schreef: 09-11-2019 20:15
Kan me er wel iets bij voorstellen. Directe invoer maakt een mens wat wantrouwig zeker voor die prijs. Praat uit ervaring. En dit is geen mop
Met een kapot membraan heb je ook directe invoer... :mrgreen:
Voor die prijs?....In ieder geval wordt hij dan niet door Theo uit Goor opgekocht, die hem dan weer voor het dubbele doorverkoopt.
Overigens liggen bij onze Oosterburen de prijzen nog een stukje hoger.... kijk maar eens op Ebay kleineinzeigen.
Ik heb die carburateur natuurlijk ook moeten kopen, het niet zo dat als ik 's morgens naar mijn werk ga er een doos carburateurs voor de deur ligt.
En ik heb er mijn werk aan, uit elkaar halen, schoonmaken, richten, vervangen wat nodig is...en uitgebreid testen.
Helaas is de carburateur een zorgenkindje wat betreft spartamet, dat kan ik ook niet helpen en dat drijft de prijs op.
Overigens worden vrienden/bekenden altijd kostenloos (of tegen kostprijs als die er is) geholpen.
Ook d��rin wordt je soms teleurgesteld...verkoop je een volledig gereviseerd blokje (plug & play)tegen kostprijs aan een "vriend"....
(Keerringen, alle lagers,kevlar koppeling, zuigerveer, olie...)
Staat het een half jaartje later...ZONDER carburateur( die al eerder verkocht is...!!!)....voor ongeveer het DUBBELE te koop in Duitsland..
Daar krijg ik kromme tenen van... :evil: :evil: :evil:
Vrotkees
site mod

Bericht door Vrotkees »

Ik heb zo een vermoeden dat die "vriend" de volgende keer bij Theo uit Goor mag aankloppen :mrgreen:
Afbeelding
403F IB-0050 clublid
Plaats reactie