dan durven ze ineens niet meer tegen je te klagen als ze in de mist staan

Net bezig schreef: ↑28-07-2020 23:53 Ja herkenbaar Bob.
Mijn saxonettes hingen/hangen ook regelmatig in de fiets takel.
Hou graag de roldeur van mijn kleine garage open.
Onnozel zeiden buren vaak toen ik net begon is ie weer kapot ? Ook als je alleen maar de zaak controleerde, natuurlijk heb ik ook vaak echt wat gehad en vooral de sproeier even moeten raggen met een draadje van de lola borstel.
Beste buren trouwens, dus nooit wat gezegd wel inwendig werd de stoomdruk soms hoog. Goed voor je om te ondergaan en tot 10 te tellen. Zelfbeheersing is ook belangrijk voor een saxrijder, spreken is zilver....
Tussen haakjes, zou nooit iemand een sax aanraden als ie twee linkerhanden heeft.
Maar de afgelopen jaren hoor ik vooral de buren klagen over vooral haperende displays van E bikes, ook batterijen die vernieuwd moeten worden of niet meer te koop zijn. Of niet meer zo ver durven gaan. Vragen mij om klapperende kettingen te spannen.
Tsja mijn vrouw en ik zien ze bij elke geschikte dag er lekker op uit trekken, en horen van best verre ritjes.
Hoor nooit meer wat als ik er eens mee bezig ben.
Prachtig stuk techniek met enig geluk voor de prijs van nog geen E bike batterij.
Hierom rij ik dus express 2 takt en binnenkort wil ik express diesel gaan rijden. Ik wil een T4 camper met een 2.5Tdi motor (de 102 maar het liefst de 151pk versie en chippen naar 180pk) Express de egr afdoppen en de kat leeghalen.Net bezig schreef: ↑22-07-2020 00:21 Mee eens Spartarie, natuurlijk kun je terugloop van reacties verwachten.
Mijn vrouw en ik genieten "intens" van onze saxen. Als de zon schijnt pakken we de snorfietsen en gaan erop uit.
Sumuum van vrijheid, maar om wat voorbeelden te geven, onlangs op een duinpad kwamen we tegenliggers tegen die schreeuwden h�� stinkerds, konden er natuurlijk geen last van hebben maar uit vooroordeel maar vast een reactie geven.
Hoorde je dat zei mijn vrouw, ja maar ze zijn natuurlijk stikjaloers als ze blije rijders zien die juist niet doen wat de media en politiek voorschrijven wat goed voor ons is. Voor non-conformisten is geen plaats.
Bij inhalen zie je op het fietspad al die "ouwe krengen" op E bikes naast elkaar rijden ( dus ze hebben schijt aan Corona dat weer wel, "we first, nobody second") Trouwens, zelf ook net 72 geworden hoor.
Bel je, worden ze boos, bel je niet schrikken ze, ook boos, ben je er langs moet mijn vrouw weer bellen, want ze haasten zich om weer meteen naast elkaar te rijden, dus weer boos. Kennelijk allemaal nieuwe geliefden of zo, die nog zo veel moeten bijpraten.
Dus, kijk je naar de meerderheid, dan moet je toch voor jezelf op durven komen.
Bedenk ook, dat mensen als ze iets aanschaffen, of leuk vinden, bijvoorbeeld een E bike, dat vanaf dat moment het allerbeste is, ( dat zou jij ook moeten doen joh...)
Waterbed, Musicals, Bl�f, de slimste mens, Luizenmoeder, best handig om te weten wat de meeste mensen leuk vinden, dan weet ik, is het voor mij helemaal niks. Gelukkig hoor ik nauwelijks iemand over de Spartamet/Saxonette, dan weet je dat het top is.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten