weinig activiteit op forum
Re: weinig activiteit op forum
Van die update aanpassingen waar spartametpappa het over heeft was ik niet op de hoogte, dus dat is dan toch weer een gunstig verhaal ?
Vooral in deze sombere tijden is het wel leuk elkaar op te peppen en een hart onder de riem te steken.
Het is ook leuk om een ander z'n bevindingen te lezen.
@snorfietsmaffia loopt jouw metje nog ? Je had toch ook een auto / motor ? of vergis ik me ?
Vooral in deze sombere tijden is het wel leuk elkaar op te peppen en een hart onder de riem te steken.
@snorfietsmaffia loopt jouw metje nog ? Je had toch ook een auto / motor ? of vergis ik me ?
- Spartapappa
- Spartametoloog
Dan zou je eigenlijk toch meer op het forum moeten zitten LB.
Ik ben nu 14 maanden actief lid, en heb zo veel kennis opgedaan hier.
Er zitten hier forum leden die al veel en veel langer bezig zijn met Spartamet als ik.
Als deze leden hun kennis niet zouden delen op ons mooie forum, dan wist ik nu nog weinig over de Spartamet.
Mede door hun ben ik nu op een punt dat ik het allemaal redelijk snap. (je leert toch elke dag weer ieis nieuws)
Ook heb ik in die 14 maanden al zeer veel blokjes met succes opgebouwd en netjes lopend gemaakt.
Alleen in het begin snapte ik niet wat vrotkees met het (spartamet virus) bedoelde.
Nu weet ik dat wel.......zucht
Ik ben nu 14 maanden actief lid, en heb zo veel kennis opgedaan hier.
Er zitten hier forum leden die al veel en veel langer bezig zijn met Spartamet als ik.
Als deze leden hun kennis niet zouden delen op ons mooie forum, dan wist ik nu nog weinig over de Spartamet.
Mede door hun ben ik nu op een punt dat ik het allemaal redelijk snap. (je leert toch elke dag weer ieis nieuws)
Ook heb ik in die 14 maanden al zeer veel blokjes met succes opgebouwd en netjes lopend gemaakt.
Alleen in het begin snapte ik niet wat vrotkees met het (spartamet virus) bedoelde.
Nu weet ik dat wel.......zucht
Ik lees zelf ook al enige tijd mee. Recentelijk een account aangemaakt om wat gerichtere vragen te kunnen stellen, of andere berichten te plaatsen zoals dit bericht
. Ik heb nu redelijk wat onderdelen op voorraad en ook een compleet blokje in onderdelen. Dit wil ik in elkaar gaan zetten. Durf er alleen nog niet zo goed aan te beginnen. Ik had wel een mooie handleiding voorbij zien komen dus ik moet een keer van start...

- Spartapappa
- Spartametoloog
Wat voor een type blokje wil je in elkaar gaan zetten ?
- Spartapappa
- Spartametoloog
099 199 299 399 499 ?
Iedereen is nog in diepe rust spartapappa, incl. onze bierdrinkende Zaandammer 

wel zorgen dat je met bier voor 20:00 thuis bent anders nemen de boa's het nog van je af ook.
Kompleet mesjogge, knettergekke maatregel.
Kompleet mesjogge, knettergekke maatregel.
-
Ik heb mijn metje al heel lang niet aangeraakt, motor een tijdje geleden verkocht. Ik rij nu op een andere supervervuiler, een Vespa Lx50 2 takt, snor uiteraard. Daarnaast een auto ja, nu nog een W211 E320 benzine, maar ik ben nu opzoek naar een goede T4 2.5Tdi.LB schreef: ↑14-10-2020 17:05 Van die update aanpassingen waar spartametpappa het over heeft was ik niet op de hoogte, dus dat is dan toch weer een gunstig verhaal ?
12+ jaar snorfietsmafia.
Voltijd Snorfietsgangster.
Snorfiets superheld, fuck een cape.
Houtkachel vriend.
Houtkachel vriend.
-
Slaat inderdaad nergens op, ze mogen wel eens uitgaan leggen hoe dat ervoor zorgt dat het virus zich minder gaat verspreiden.. Daarbij volgens officiele bronnen (geen ''complotgeneuzel'') maakt Horeca maar 3% uit van het totaal aantal besmettingen. Zegt Rutte nog, dat het daar toch sneller gaat.. Juist, waar komt die 3% vandaan dan? Hoe moet ik dat dan zien?
Na thuis (vind ik eigenlijk ook een vreemde, hoe kun je thuis besmet worden dan?) is werk de grootste veroorzaker qua aantal besmettingen (goh) en het aantal loopt vooral op onder jongeren goh, toevallig ook de generatie die altijd de meest kutte baantjes krijgt, zoals werken in een supermarkt of andere drukke plekken zoals retail.
Terwijl de boomers allemaal lekker thuis werken of een groot kantoor hebben met weinig tot geen menselijk contact. Nee, maar volgens hun (hun=politici) zijn alle jongeren losbandige feestbeesten met feestjes elke dag (vraag mij af hoe met dat schrale salaris wat de meeste krijgen)
Ondertussen zat de grootste hufter de heer Grapperhaus ons uit te lachen met zijn bruiloft met een totaal van ongeveer 50(?) gasten, allemaal lekker dicht opelkaar en geen enkele besmetting (dan ineens niet) en toen kon ineens w�l het strafblad weg.. Ja, anders had je opmoeten stappen h� kloodtzakje.
En waarom de horeca? Ik weet dat er al haat heerste jegens de horeca dat er teveel van waren etc etc (waarschijnlijk met een goede reden) maar toch denk ik nog steeds hoezo?
Aan de andere kant wil ik mijzelf hier helemaal niet druk om maken. Ook al zul je de reden weten, wat wil je komen doen?
Net zoals dat de elite wel bepaald wat er gebeurd, en democratie slecht's theater is waarbij je mag kiezen tussen of de ene, of de andere kant van de elite (nog steeds blijf ik bij FVD though)
Google maar eens Kochtopus. Leuk om te weten wie er achter de schermen zit (maar wie zit er d��r weer achter) maar opnieuw.. Wat wil je komen doen? Kijk wat er is gebeurd met bijvoorbeeld Edward Snowden van Wikileaks.. Hij kan waarschijnlijk nooit meer terug naar zijn eigen land, want hem hangt volgens mij nog steeds gevangenisstraf boven het hoofd van meerdere jaren.
Kijk ook eens naar deze Wiki page van Fred Spijkers... https://nl.wikipedia.org/wiki/Fred_Spijkers
En dat wat Fred betreft is toegegeven.. Kun je nagaan wat voor smerige vuile spelletjes er nog meer worden gespeeld of gespeeld zijn dat nooit naar boven zou komen via de officiele kanalen..
12+ jaar snorfietsmafia.
Houtkachel vriend.
Houtkachel vriend.
We weten allemaal dat "thuiswerken" equivalent is aan "handkarren" alleen niemand zal dat openlijk toegeven.
Hoe kan je in hemelsnaam productief zijn zittend in een badkuip met een micro laptop
, feitelijk is het allemaal verborgen werkloosheid.
Eerst kwam mechanisatie, toen automatisering en nu heb je dan digitalisering
. Alle banken, verzekeringskantoren, winkels etc. zijn allemaal uit het straatbeeld verdwenen. Je bestelt alles tegenwoordig via internet, je typt hierbij je eigen factuurtje
en de goederen worden rechtsstreeks via het magazijn geleverd. Inderdaad het hompestompe werk wat nu toeneemt is koerierswerk (pakjes voor 3,50 bezorgen en je eigen boetes moeten betalen).
Tel uit je winst. De "handkarders" die zich weten te handhaven op "kantoor" zijn spekkoper, maar dit moet je ook gegund worden. Als je "afgeboekt" wordt is je niets te verwijten, dat is mijn mening.
Voorbeeld 2: instorting cd/dvd retail door online streamingdiensten (free record shop bijv.)
Hoe kan je in hemelsnaam productief zijn zittend in een badkuip met een micro laptop

Eerst kwam mechanisatie, toen automatisering en nu heb je dan digitalisering

Tel uit je winst. De "handkarders" die zich weten te handhaven op "kantoor" zijn spekkoper, maar dit moet je ook gegund worden. Als je "afgeboekt" wordt is je niets te verwijten, dat is mijn mening.
Voorbeeld 2: instorting cd/dvd retail door online streamingdiensten (free record shop bijv.)