even voorstellen .

Voorstellen nieuwe leden
Plaats reactie
huug

even voorstellen .

Bericht door huug »

hallo mijn naam is huug. kom uit omgeving rotterdam, en ben sins kort ook bezitter van een spartamet.

mijn hobby,s zijn ( bijna alles) , grote techneut zeg maar en goed op modelbouw gebied.
paar goed werkende handen aan mij vast zitten waar ik bijna elk probleem mee kan verhelpen.
brommers auto,s fietsen , old timers, modelbouw of wat dan ook .
het liefst doe ik alles zelf, en kom liever niet in ene garage. ( die kosten gaan mij te ver.)
mijn vaste zin is altijd. [ pas als ik het niet meer kan maken , dan is het pas kapot ! ] :D

en nu met een spartamet. met enkel vragen zit. niet dat het zo slecht is, maar je kan je beter laten informeren, dan het verkloten . dat zou zonden zijn.

dank je voor het toelaten.
Zwaantje
site mod

Re: even voorstellen .

Bericht door Zwaantje »

Welkom op het forum Huug en wat een leuk motto heb je! We helpen elkaar hier allemaal op het forum dus hier zit je goed!
Spartamet uit maart 1988 in de kleur donkerblauw met een 299 motor zonder deco. | Geboren en getogen Utrechter. | Woonachtig in Wijk bij Duurstede. | rijdend in een dikke Fiat Seicento met 1 liter motor. |
spartarie
site mod

Bericht door spartarie »

Welkom op het forum Huug!
Spartapappa
Spartametoloog

Bericht door Spartapappa »

Welkom huig,

Het is goed om je hier aan te melden.
Ik heb ook aan van alles gesleuteld auto,s motoren en bromfietsen.
Ook ik heb mij toen hier ook aangemeld en ik moet zeggen ik heb er erg veel aangehad.
Plaats reactie