Zelfbouw ongebrensde CDI

Zelf iets gemaakt voor de spartamet?
laat het met trots zien aan anderen
Admin2Vrotkees
Site Admin

Bericht door Admin2Vrotkees »

wow het gaat nu ineens heel snel met de printen, zometeen rijdt iedereen met een printje van Bazzz
Dom geboren suf gewiegd en nooit iets bijgeleerd

http://spartametforum.nl
bazzz

Bericht door bazzz »

Jep het schiet op :lol: Het verbaasd mijzelf hoeveel mensen er meelezen op dit forum. Van de laatste ronde zijn er nog maar 2 CDI's over. Er gaan er 2 op de post vandaag. En eentje wacht ik nog even tot het geld binnen is dan gaat die ook op de post.

Ik had niet verwacht deze ook weer zo snel te verkopen. Daarom wordt de volgende ronde ook weer iets groter. En dan komt er ook een advertentie op marktplaats tegen een iets hoger bedrag. (ik heb nu zelf net voor ruim 100 euro aan componenten besteld en zown bedrag doet wel een beetje pijn :oops: ). Dus mocht iemand nog mensen weten. Roep gerust want vanaf volgende week heb ik een iets ruimere voorraad :lol:
Low cost Mantis CNC bouwebeschrijving zie www.basmolkenboer.nl
Admin2Vrotkees
Site Admin

die van mij heeft een klein stukje aluminium profiel erbij gekregen voor de koeling, waarschijnlijk is dat overbodig, maar ach baat het niet dan schaad het niet.

Nu nog iets vinden om het in te gieten en het liefst dezelfde grote als het origineel

Afbeelding

Snorfietsmafia

Bericht door Snorfietsmafia »

De prutser moet er altijd wat bij prutsen :wink: :)
12+ jaar snorfietsmafia.

Voltijd Snorfietsgangster.

Snorfiets superheld, fuck een cape.

Houtkachel vriend.
Ruud

Bericht door Ruud »

Hoi Bazzzzzzzzzz,

is binnen ziet er erg goed uit!!! en bedankt voor de snelle bezorging.

Zo gauw het (na het weekend) ff goed weer is ga er mee aan de gang en hoor je het.
MVG Ruud
bazzz

Bericht door bazzz »

Dat heeft een behoorlijke tijd geduurd. Maar goed. Liever een weekje langer verzendtijd dan dat de tnt hem kwijt is.

De nieuwe serie is inmiddels af:
Afbeelding

Het was een serie van 12 maar ik heb er een paar los gesoldeerd omdat die al verkocht waren voordat ik tijd had om ze allemaal te solderen. De nieuwe serie is bespoten met plasticspray dit om het geheel wat roestbestendiger te maken. Een mooie exact passende behuizing heb ik helaas nog niet kunnen vinden. Dat zou het geheel nog weer professioneler maken :lol:

EDIT: Na 25 CDI's solderen heb ik er voorlopig wel even genoeg van. Dus mocht iemand er nog een willen hebben dan is het nu de tijd om te emailen. Een volgende serie zou zomaar weer een maand kunnen duren
Admin2Vrotkees
Site Admin

Ziet er weer netjes uit, complimenten

mark

bazzz

Re: Zelfbouw ongebrensde CDI

Bericht door bazzz »

bazzz schreef: EDIT: Voor de duidelijkheid: Deze prijzen zijn voor forum leden. Het doel van dit forum is immers mekaar helpen en geholpen worden. Op marktplaats verkoop ik exact dezelfde CDI alleen voor 5 euro meer. Dit is puur om er nog iets aan over te houden aangezien marktplaats een simpel verkoopkanaal is.
Zo ik heb de eerste post even aangepast met deze tekst. Aangezien er vrij veel mensen op marktplaats een cdi willen kopen om het slechte lopen van hun spartamet te compenseren.

Dit heeft geen nut en die mensen vermeld ik even dat er een prachtig forum bestaat :lol: . Om nu te voorkomen dat iedereen zich afgezet voelt heb ik even de bovenstaande tekst erbij gezet.

@Mark ik ga ervan uit dat dit wel oke is? Als je het anders wilt mail maar even :lol:

EDIT:

Aangezien ik dit topic nu toch weer omhoog schop:

Er zijn nog 4 a 5 CDI's te koop(van 1 iemand wacht ik al 5 dagen op het geld)
Ook zijn er nog 5 stuks M2,5 tapjes te koop(de rest is gereserveerd :lol: )
Admin2Vrotkees
Site Admin

of het ok is, ik zou voor marktplaats de prijs met 10 euro omhooggeschroefd hebben....

Mark

bazzz

Bericht door bazzz »

ach ik heb liever dat ik ze een beetje vlot verkoop dan dat ik met een stuk of wat blijf zitten. Inmiddels zijn er trouwens nog maar 1 a 2 beschikbaar. (ik heb nu weer iemand die pas na het weekend het geld over kan schrijven maar ik heb geen zin om cdi's te reserveren en vervolgens weken te kunnen gaan wachten)
Plaats reactie