Over een paar maanden wonen we allemaal bij Spartarie in de straat, kunnen we zijn gereedschap lenen....mooi stukkie werk Arie
/// /// ///
Die veer van de achterste remschoenen monteren
-
- site mod
-
- site mod
Ja ik wissel nu een blokje met wiel overzetten in minder dan een half uurtje...remschoenen doe ik met een lijmklem en schroevendraaier en dan is het een makkie, maar zo'n tang is altijd handig, en zeker als je hem zelf maakt. Had deze week een vliegwiel trekker gemaakt en dat was Kl..e....de M5 schroeven waren te slap en daardoor komt er te veel kracht op de M8 bout en dat ging dus niet goed...maar een van de vrienden van mijn zoon zorgt voor een nieuwe metalen strip (van dat onbuigzame spul) van minimaal 5 mm dik en dan maak ik met sterkere M5 bouten een nieuwe.
Blijf toch maar in Drenthe wonen, veel fietspaden waar je 's-Avonds nog rustig kan rondtuffen zonder kenteken...ik wacht nog steeds op de RWD en dan kan ik een plaat laten maken.

Blijf toch maar in Drenthe wonen, veel fietspaden waar je 's-Avonds nog rustig kan rondtuffen zonder kenteken...ik wacht nog steeds op de RWD en dan kan ik een plaat laten maken.

e pericoloso sporgersi