Hercules rijdt weer als een tierelier!
haha, in Amsterdam probeerde iemand cool te doen met zijn chineze electrische scooter. Ik tufte wat langzamer (19/20 km) en hij stoer inhalen met 24/25 km (zijn topsnelheid)
Alleen toen dacht ik, wat gaat ie langzaam voor zo'n techno scooter en haalde hem in met 27 km. Hij probeerde me nog bij te houden maar ik was tochh sneller 8)
Alleen toen dacht ik, wat gaat ie langzaam voor zo'n techno scooter en haalde hem in met 27 km. Hij probeerde me nog bij te houden maar ik was tochh sneller 8)
een elektrische scooter is niks mis mee lijkt me ook wel leuk om mee te rijden of te experimenteren.
Zijn vaak de gestoorde kamikazepiloten die op een scooter benzine of elektrisch rijden.
de spartamet en/of solex rijders zijn knettergek om hun knorretje zo fijn mogelijk te laten knorren.
en je krijgt alleen maar positieve commentaar.
Zijn vaak de gestoorde kamikazepiloten die op een scooter benzine of elektrisch rijden.
de spartamet en/of solex rijders zijn knettergek om hun knorretje zo fijn mogelijk te laten knorren.
en je krijgt alleen maar positieve commentaar.

ik begin in ieder geval nog maar niet aan een elektrische fiets.
van het geld van een nieuwe accu koop je 6 2e hands spartametten...
alhoewel, ik hb er wel een aantal supermooie zien rondfietsen (45km modellen)
haha, o ja, en ooit een keer een opmerking naar mn hoofd geslingerd gekregen van een ouwe zeurdoos tante met een elektrische fiets.
Ik reed haar voorbij, denk dat haar top 24 km was. later bij een stoplicht zegt die taart: wel leuk zo'n fiets maar het stinkt zoo.
Waarschijnlijk kon ze het niet hebben dat ik haar voorbij stoof 8)
van het geld van een nieuwe accu koop je 6 2e hands spartametten...
alhoewel, ik hb er wel een aantal supermooie zien rondfietsen (45km modellen)
haha, o ja, en ooit een keer een opmerking naar mn hoofd geslingerd gekregen van een ouwe zeurdoos tante met een elektrische fiets.
Ik reed haar voorbij, denk dat haar top 24 km was. later bij een stoplicht zegt die taart: wel leuk zo'n fiets maar het stinkt zoo.
Waarschijnlijk kon ze het niet hebben dat ik haar voorbij stoof 8)