RVS uitlaat
Das is jah fabelhaft! :shock:fehntjer schreef:Moin,
ik heb de Link van deze thread op het duitse Forum geplaats.
Nou kijk en lez de reacties
http://motorfahrrad.eu/viewtopic.php?f=2&t=5830
Kijk internationale erkening :lol:
Als het zusterforum van onze oosterburen onder de indruk is heb je de lof meer als verdiend.
Daarom wil ik in de categorie bob de bouwer prijs.
Spartarie nomineren voor de internationale bob the builder award /spm
@ joshua
4.4 in 2002 en het inzakken van winkelcentrum het loon in 2011 heeft niks met de voormalige mijnbouw te maken net zoals bij jullie het niks met de gaswinning te maken heeft. :shock:
Dus hoeveel meter touw wil je hebben om de hoge heren op te knopen.
ze kunnen eventueel nog in de oude mijngangen gedumpt worden
Als het zusterforum van onze oosterburen onder de indruk is heb je de lof meer als verdiend.
Daarom wil ik in de categorie bob de bouwer prijs.
Spartarie nomineren voor de internationale bob the builder award /spm
@ joshua
geboren en getogen in Zuid Limburg. 5.8 op de schaal van richter in 1992joshua1 schreef:dat hest mooi doan jong.
Aardbevingen, breek me de bek niet open vrot. Maar ik mot bekennen dat we tot nu toe, er maar 1 gehad hebben. En dat is genoeg voor de rest van mijn leven.
Tis net of een vrachtwagen met 500 ton aan lading vlak voor je deur lang dendert.
4.4 in 2002 en het inzakken van winkelcentrum het loon in 2011 heeft niks met de voormalige mijnbouw te maken net zoals bij jullie het niks met de gaswinning te maken heeft. :shock:
Dus hoeveel meter touw wil je hebben om de hoge heren op te knopen.
ze kunnen eventueel nog in de oude mijngangen gedumpt worden
@snorfietsmafia
Ik ben niet van plan er een handeltje in te beginnen, als je wist hoeveel uren erinzitten...., ze zouden onbetaalbaar worden.
Het moet allemaal in de pauze en na werktijd, ik vind het ook niet leuk om twee keer dezelfde te maken dus..
@ fehntjer
Ik heb de reacties gelezen, ik ben verlegen
en stolz
tegelijk.
Een paar toelichtingen op de reacties wil ik wel geven; deze uitlaat weegt 1840 gram, ietsje zwaarder dan de standaard uitlaat (+/- 1500 gram).
Wat betreft de resonantiekamer: ik vind hem niet luider dan de standaarduitlaat.
Ik heb er ook wel eens een gebouwd met drie kamertjes waar bij het uitlaatgas van de voorste naar de achterste, daarna naar het middelste kamertje gaat en vanaf daar naar buiten, die is echt stil.
Dat gaat wel ten koste van de grootte van de expansieruimte, doel van deze is inderdaad om de grootte van de expansieruimte te kunnen veranderen.
Ik ben niet van plan er een handeltje in te beginnen, als je wist hoeveel uren erinzitten...., ze zouden onbetaalbaar worden.
Het moet allemaal in de pauze en na werktijd, ik vind het ook niet leuk om twee keer dezelfde te maken dus..
@ fehntjer
Ik heb de reacties gelezen, ik ben verlegen

Een paar toelichtingen op de reacties wil ik wel geven; deze uitlaat weegt 1840 gram, ietsje zwaarder dan de standaard uitlaat (+/- 1500 gram).
Wat betreft de resonantiekamer: ik vind hem niet luider dan de standaarduitlaat.
Ik heb er ook wel eens een gebouwd met drie kamertjes waar bij het uitlaatgas van de voorste naar de achterste, daarna naar het middelste kamertje gaat en vanaf daar naar buiten, die is echt stil.
Dat gaat wel ten koste van de grootte van de expansieruimte, doel van deze is inderdaad om de grootte van de expansieruimte te kunnen veranderen.
-