3D geprinte membraanplaat
Kreeg je de carbon voor de helft van de prijs omdat je ook zijn Dochter had meegenomen :twisted:spartarie schreef:Uitgelegd wat ik wilde, de man moest een tijdje nadenken en begon toen in
allerlei stoffige laatjes te zoeken.
Uiteindelijk vond hij het en vroeg: Bedoel je dit?
Na mijn bevestiging zei hij: Ja... wat kost dat, er staat geen prijsje op.....
Nadat hij even over het net gesurft had keek hij mij vragend aan: Er staat hier � 30......
"Ben je gek geworden, dat ga ik er echt niet voor betalen hoor" , probeerde ik zo zelfverzekerd mogelijk.
De man, die de kans om zijn winkeldochter te slijten ook niet wilde laten lopen: 15 euro dan ?
OK, Deal...!
Inderdaad, wat er niet op zit kan ook niet stuk is ook mijn insteek. En ik heb spierballen genoeg om door de compressie heen te trekken gelukkig
Ik heb gisteren een aantal aanpassingen gedaan aan het model en een nylon versie besteld, denk dat deze vandaag geprint wordt en verstuurd. Helaas is deze niet in het zwart te krijgen in nylon, wel in een aantal kleuren dus ik heb maar oranje genomen
Wat betreft het carbon plaatje, ik heb nog een aantal Malossi carbon plaatjes liggen waar ik er al 1 van gebruikt heb, ik ga eens opmeten hoe dik deze eigenlijk zijn. De prijs van een plaatje carbon stond mij inderdaad ook flink tegen... wordt vervolgd dus, een update komt als ik versie 2.0 binnen heb

Wat betreft het carbon plaatje, ik heb nog een aantal Malossi carbon plaatjes liggen waar ik er al 1 van gebruikt heb, ik ga eens opmeten hoe dik deze eigenlijk zijn. De prijs van een plaatje carbon stond mij inderdaad ook flink tegen... wordt vervolgd dus, een update komt als ik versie 2.0 binnen heb