Het ene blok is het andere niet ?!
Het uitbreken van de schroefdraad van de deco is een bekend probleem.
om zoveel mogelijk toekomstige problemen te voorkomen.
zet de zuiger in de onderste stand.
Kijk met een zaklampje in de cilinder
Mochten er dan spanen in de cilinder zijn gebruik een kwastje om deze via de uitlaat poort in de uitlaat te vegen.
om zoveel mogelijk toekomstige problemen te voorkomen.
zet de zuiger in de onderste stand.
Kijk met een zaklampje in de cilinder
Mochten er dan spanen in de cilinder zijn gebruik een kwastje om deze via de uitlaat poort in de uitlaat te vegen.
Blok is weer gefikst.
Prop erin gezet en het zaakje zit potdicht !
http://imgur.com/wyZ3xZt
Blok is wel uit elkaar geweest dus van spanen in het blok heb ik zeker geen last.
Vanavond gaat het blok weer inelkaar en dat kan ook gelijk de compressive bepaald worden. Ik verwacht geen enkel lek meer. 8)
Prop erin gezet en het zaakje zit potdicht !
http://imgur.com/wyZ3xZt
Blok is wel uit elkaar geweest dus van spanen in het blok heb ik zeker geen last.
Vanavond gaat het blok weer inelkaar en dat kan ook gelijk de compressive bepaald worden. Ik verwacht geen enkel lek meer. 8)
-
- site mod
Ik heb in het 399 blokje van mijn dochter, een nieuwe helicoil geplaatst in het decompresseur gat en vastgezet met loctite 243, uurtje laten drogen, het heeft na 45 minuten de volledige sterkte....afsluit plug erin en zit nog steeds als een huis....inmiddels zijn we al weer 2100 kilometer verder
e pericoloso sporgersi

Jawel Hans..., maar jouw afsluitplug zal een kraag hebben die afsteunt op de cilinder.
Er is dan een constante trekkracht op de schroefdraad, de helicoil in dit geval.
Dat blijft misschien zonder loctite ook zitten, zoals een bougie ook blijft zitten als je hem vastgezet hebt
Hier zit alles er "los" ingeschroefd.
Maar we zullen zien !
Na de proefrit met een inbussleutel eens "voelen" of het nog goed vast zit.
Er is dan een constante trekkracht op de schroefdraad, de helicoil in dit geval.
Dat blijft misschien zonder loctite ook zitten, zoals een bougie ook blijft zitten als je hem vastgezet hebt
Hier zit alles er "los" ingeschroefd.
Maar we zullen zien !
Na de proefrit met een inbussleutel eens "voelen" of het nog goed vast zit.
-
- site mod