Schoonmaken
Carburateur weer in elkaar gezet (Stap voor stap) Maar hij wil nog steeds niet starten. ik denk dat het toch aan de ontsteking moet liggen.
Spartamet uit maart 1988 in de kleur donkerblauw met een 299 motor zonder deco. | Geboren en getogen Utrechter. | Woonachtig in Wijk bij Duurstede. | rijdend in een dikke Fiat Seicento met 1 liter motor. |
Heb geprobeerd met een boutje dat gaf wel een vonk.. en de bougie doet het ook. waar zou het nu dan aan kunnen liggen ? het ziet er ook naar uit dat de benzine in de slang blijft staan.Zwaantje schreef:Carburateur weer in elkaar gezet (Stap voor stap) Maar hij wil nog steeds niet starten. ik denk dat het toch aan de ontsteking moet liggen.
Spartamet uit maart 1988 in de kleur donkerblauw met een 299 motor zonder deco. | Geboren en getogen Utrechter. | Woonachtig in Wijk bij Duurstede. | rijdend in een dikke Fiat Seicento met 1 liter motor. |
-
- Berichten: 102
- Lid geworden op: 11-10-2010 10:26
dan stroomt het er als een gek uit.Dick Nieuwenburg schreef:Als je de slang bij de carburateur losmaakt en er
een bakje onderhoudt, loopt de benzine dan door?
Spartamet uit maart 1988 in de kleur donkerblauw met een 299 motor zonder deco. | Geboren en getogen Utrechter. | Woonachtig in Wijk bij Duurstede. | rijdend in een dikke Fiat Seicento met 1 liter motor. |
Godverdomme! de chokeschuif schoof steeds verder omhoog bij gebruik van het borgveertje. toen dacht ik hem effe er nog verder op te vertanden, nu is ie dus doormidden en chokeschuif bovenkant beschadigt! :evil:




Spartamet uit maart 1988 in de kleur donkerblauw met een 299 motor zonder deco. | Geboren en getogen Utrechter. | Woonachtig in Wijk bij Duurstede. | rijdend in een dikke Fiat Seicento met 1 liter motor. |
Is daar iets aan te doen ?Dick Nieuwenburg schreef:Als je de slang bij de carburateur losmaakt en er
een bakje onderhoudt, loopt de benzine dan door?
Anders denk ik aan de vlotter die te vroeg afsluit.
Spartamet uit maart 1988 in de kleur donkerblauw met een 299 motor zonder deco. | Geboren en getogen Utrechter. | Woonachtig in Wijk bij Duurstede. | rijdend in een dikke Fiat Seicento met 1 liter motor. |
Ik heb maar een nieuwe chokeschuif en borgplaatje besteld. Dat is in verhouding goedkoper dan de oplossingen met m3 bout.
Spartamet uit maart 1988 in de kleur donkerblauw met een 299 motor zonder deco. | Geboren en getogen Utrechter. | Woonachtig in Wijk bij Duurstede. | rijdend in een dikke Fiat Seicento met 1 liter motor. |
-
- site mod
- Berichten: 527
- Lid geworden op: 22-12-2014 00:33
Kijk even of je het veertje nr.29 op de goede plaats gezet hebt: tussen het rubberen membraan en de bovenplaat.Zwaantje schreef: Heb geprobeerd met een boutje dat gaf wel een vonk.. en de bougie doet het ook. waar zou het nu dan aan kunnen liggen ? het ziet er ook naar uit dat de benzine in de slang blijft staan.

Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten