Dat dacht ik ook al.
Je kunt de flotter ook zien door het kunststof bakje heen, en deze komt maar een klein beetje omhoog.
Wel heb ik hem getest of hij goed afsluit, en dat was ok�.
Alleen heb ik het testje in het bakje/glaasje de eerste keer niet gedaan. Zo zeker was ik van mijn zaak....
De tweede keer wel, en toen was hij lekvrij.
Alleen weet ik niet hoe de naald te verstellen?
En hoe weet ik hoe hij moet staan?
De met loopt nu wel redelijk goed, (rijden is helemaal goed) alleen denk ik dat u gedachten over de hoogte van de naald de juiste is.
Want een andere verklaring is er niet, zelf dacht ik nog aan valse lucht o.i.d, maar dan zou de met ook bij schuin stand moeten afslaan.
En dat vloeken herken ik wel, heb je alles nieuw in de carburateur gedaan en super schoon gemaakt.
Krijg je als dank eerst lekkage en dan broerd stationair lopen.
En alles is origineel, cdi luchtfilter(sachs) onstekingsspoel er zit geen imitatie onderdeeltje op of aan.
En dan doet de spartamet zo gemeen tegen me.
Misschien moet ik maar eens wat minder lief gaan worden!
En gewoon af en toe een flinke tik met de voorkamer op het motortje geven, zal hem leren!!!!



Is trouwens de TK carburateur beter/minder snel verstopt? Ik had toendertijd er minder problemen mee met mijn pa,s metje.
TIP mijn vader gieten wel altijd de gemengde benzine via een trechter met daarover een nylonkousje gespannen in de tank.
Hij had erg weinig carburateur problemen!
Hij heeft de met toch 20 jaar gehad, ook is het brandstof membraan nooit kapot gegaan.
Op deze met zat een TK carburateur trouwens.