3D geprinte membraanplaat
Nou het heeft even geduurd maar de versie 2.0 is er :D. Dit keer in nylon, let niet op de kleur :P Ik ben zeeeer blij verrast met de kwaliteit van het geheel. Ik kan niet wachten op de test, vanavond maar even kijken of het geheel op m'n goeie spartamet kan zetten :D Hierbij de foto's alvast:

[/img]

-
-
Nog geen tijd gehad om de membraanplaat te installeren, wel even het M3 draadbusje t.b.v. het membraamlipje erin gedraaid en het lipje gemonteerd. Dat lijkt allemaal prima af te dichten, dus dat scheelt al weer. Vanavond heb ik denk ik wel een uurtje over, dan maar eens proberen of het ook nog wil rijden 

-
- site mod
Gisteren heb ik de membraanplaat op mijn goeie spartamet gezet. Met 2 trekjes liep de met en het viel me op dat het mooi stationair liep. Ik heb 2x bij mij op en neer in de weg gereden, dus nog geen uitgebreide test gedaan. Maar het lijkt mooi soepel te lopen en op te pakken, over het hele toerengebied. Alles lijkt ook goed af te dichten, dus ook dat zit goed. Nu nog even een flink aantal kilometers maken, om te kijken hoe het zich houdt.