project Rabbit

Alles wat oud en versleten was en nu weer werkt als nieuw (of nog beter)
Snorfietsmafia

Bericht door Snorfietsmafia »

Ik kan niet wachten op het resultaat. :D

Gr Don.
12+ jaar snorfietsmafia.

Voltijd Snorfietsgangster.

Snorfiets superheld, fuck een cape.

Houtkachel vriend.
bikemaster

Bericht door bikemaster »

Wat een k*t weer vandaag :( maar ik zal zien dat ik vandaag een paar foto's post :D

Op marktplaats kwam ik laatst ook een rabbit tegen, Je kon toen op dat ding bieden vanaf 800 euri ik heb toen even een foto bewaard omdat ik de rabbit wel mooi vond
Afbeelding
Met een hamer past alles /tand
wisse

Bericht door wisse »

hij is wel erg mooi! ///
300 euri is ook wel een redelijke prijs
hij mist alleen zijn slot
die fotoo van bike master is een andere
die heeft elektrastart en het origineele slot
of ze moeten dat eraf gehaald hebben :cry:
we gaan gas geven!!!
bikemaster

je hebt gelijk Wisse, die Rabbit op marktplaats is zeker anders dan die op de foto die ik heb gepost.
Ik vindt 300 euro ook niet gek, sterker nog als ik een rabbit zocht, dan had ik die 300 euro er wel voor over gehad, zoals ik nu kan beoordelen 8)

Als ik er aan denk wat mijn Rabbit heeft gekost, tot nu toe :oops:
wisse

Bericht door wisse »

ja maar die van jou is helemaal naar jouw smaak en beter
dan nieuw.
dat is in mijn ogen ook wat waard :lol:
we gaan gas geven!!!
fehntjer
Spartametoloog

Bericht door fehntjer »

Moin .
maar ja op MP stond ook een Jubilee zo als op het Foto boven.
Normale tank en gietrad voorkant. de einige verschill is die op Foto heeft een E-Start die op MP niet.
In duitsland word zo een rabbit vanaaf 600 tot 1200 verkocht.
Heft jij een kritiek stuur mij een e-mail . Find jij het leuk dan schrijf het in Forum...
Afbeelding Afbeelding
bikemaster

600 tot 1200 euro :shock: :shock: :D dat is niet mis, maar als je speciaal een mooie Rabbit wil hebben, zoek er maar eens 1 op in sublieme staat.
Dat valt niet mee, ik was blij dat ik een Rabbit had gevonden, ik zocht dan ook een opknapper, zodat ik zelf kon restaureren.

Het was (is) wel een hele klus, maar ik ben ook wel heel precies bezig, ik wil deze echt in originele nieuwstaat hebben.
Roesten zal hij nooit meer doen, alles is gepoedercoat, inc de spatborden, het frame zelf is nadien van binnen schoon gespoeld, en afgevuld met olie.
Dat heeft er een week ingezeten, daarna leeg laten lopen, en alles weer afgedopt, dit alles is gedaan tegen roest van binnenuit.
Foto's heb ik nog niet geplaatst, ik vindt het bij nader inzien toch leuker om het eindresultaat te gaan plaatsen, en dat duurt echt niet lang meer :D
bikemaster

Vandaag eindelijk de Rabbit foto klaar gemaakt :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Het benzinefilter heb ik verstopt onder het beschermkapje, zo valt hij niet op, en er zit toch een filter tussen.

Afbeelding

Ik heb zoveel mogelijk origineel gelaten, maar er zit wel een naaf dynamo in, dat kon ik niet laten.
De verlichting moet nog wel aangesloten worden, want er moet nu een schakelaar in de lamp gebouwd worden.
Vandaar dat de kabels bij het stuur nog wat rommelig ogen, maar dat komt ook allemaal nog goed, de koplamp vindt ik ook niet mooi, maar wel origineel.
De getande riem zit alleen heel erg strak, hoe dat nou kan mag joost weten, hij zit er 100% goed op, en de spanner staat ook niet te strak.
Zelf met de spanner eraf blijft de riem te strak staan, het wiel kan niet naar voren toe, ik vermoed dat het wiel door de dikke laag poedercoating verder naar achteren is gekomen.
Iets anders ken ik niet bedenken, het was goed, en nu niet meer, maar ik zal er eens over denken, want misschien bouw ik hem nog wel om naar ketting, dan ben ik meteen van het gezeur met die riem verlost :lol:
Snorfietsmafia

Bericht door Snorfietsmafia »

:D:D:D:D:D Hij is MOOOIIE geworden man!! Nog mooier dan ik verwacht had :oops: Zorg goed voor dit apparaat want hij is dat zeker waard! (hee dat rijmt :P )

Mvg Don.
12+ jaar snorfietsmafia.

Voltijd Snorfietsgangster.

Snorfiets superheld, fuck een cape.

Houtkachel vriend.
Prutser-2009
Erelid

Bericht door Prutser-2009 »

hij is erg netjes geworden, mijn complimenten

Mark
Niemand prutst zoals de prutser prutst
https://spartametforum.nl/viewtopic.php?t=736