Dat schijt hebben aan absurde regels is soms de beste oplossing.
wat Amsterdamned betreft heb je volkomen gelijk.
In de provincie is de roep om een helm verplicht te stellen op alle 2wielers ook fietsen gewenst op lokale wegen ivm voornamelijk zwaar agrarisch, constructie en transport materieel.
Vooral hoofdletsel door uitstekende werktuigen van agrarisch en constructie materieel is een veelvoorkomend iets.
Op economische en fiscale zaken zijn we en blijven we kampioen schijt hebben aan absurde regels van de overheid
We hadden het beste gescheiden afvalbeleid van het land dat door een linkse gestoorde muts naar de klote is geholpen want wij vervuilers moesten maar voelen wat afval maken kost!
Iedereen was woest en had vanaf het begin er schijt aan.
De troep werd overal massaal gedumpt en niks meer werd gescheiden aangeboden, uit pure ellende door de torenhoge schoonmaak kosten en opgelegde boetes van de recycling bedrijven is men op hangende pootjes teruggekomen.
Het afvalbeleid is nog steeds niet op het hoge niveau dat het was voor de verandering van de regeling dat duurt weer jaren.
Uiteraard heb ik ook een reactie gegeven en daarin verteld dat een stad als Amsterdamned niet het beleid van heel Nederland moet bepalen en dat het gebrek aan handhaving van teruggekeurde 100/125 cc motorscooters naar 25 km/u scooters met een 50cc motor de ellende veroorzaken op het fietspad.
En dan heb ik nog niet eens het erover gehad over het bepaald soort "Hee vriend,neuk je de moeder" tuig dat voornamelijk de problemen veroorzaakt.
Ik heb dan ook met feiten gepleit voor het behoud van de ECHTE snorfiets op het fietspad met liefst geen helm en hooguit een lichte wielrenners helm en uiteraard handhaving.