Vraagtekens, ja, die heb ik nog enigzins..Ruud schreef:Hallo, zit net een reactie in te tikken en moet aan het werk, staan er al weer 2 reactie's :wink:prutser2009 schreef:als je een nieuwe keerring plaats rond dan eerst met P600 schuurpapier de rand aan de buitenkant af zodat de scherpe kant eraf is, anders sla je de keerring meteen aan de buitenrand kapot met het monteren, doe wat vaseline aan de buitenkant tijdens het monteren om alles soepel te laten verlopen.
Mark
Gekkigheid, allemaal weer bedankt voor de info.
Toch nog een een vraagje Saxonetje, daar je blijkbaar ook al eens zo bezig bent geweest, wat denk je zo op
het eerste gezicht, zou dit de oorzaak van het slechte lopen/trekkracht kunnen zijn, of heb je ook zo je vraagtekens.
Maar een goede keerring hoort twee slagen druk van n fietspomp volgens mij wel tegen te houden, tenminste dat denk ik. Heb het zo nog nooit getest eigenlijk. En met deze methode heb je nog maar de druk van 1 kant, het vacuum, nou ja; atmosferische druk eigenlijk, van buiten naar binnen dus, die kan je zo niet controleren.
En eigenlijk moets ik ook met andere dingen bezig zijn nu! :twisted: