3D geprinte membraanplaat
even kalm blijven ik zal je even bijpraten :wink:jgvankampen schreef:Ben helemaal in de war /ko /haartrekken /punish /haartrekken /punish
een 099 achtercaterdeel heeft GEEN schroefdraad voor bevestiging van het inlaatmembraan.
de eerste 199 blokjes hadden ook een 099 achtercarter deel
de latere 199 blokjes hadden een 199 achtercarter deel met schroefdraad voor de schroef van het inlaatmembraan.
Op een 199 Blokje met een 199 achtercarter deel kun je ook een 299 ( Breed ) inlaatmembraan zetten.
De carburateur komt dan verder van het blok af te zitten.
Omgedraaid kun je geen carburateur monteren op een 299-599 m.b.v een 099 - 199 membraanplaat.
-
- site mod
-
Ga je je tanden ook eens in een bovenplaat zetten?JurgenR schreef:Afgelopen zondag even een ritje gemaakt van circa 15-20km, ik denk dat ik de boel weer even ietsje moet finetunen. Hij lijkt nog niet zo fel als dat hij was. Maar het rijdt verder prima :) Eerst maar eens tijd zien te vinden om dat voor elkaar te krijgen :)
O ja en vraag octrooi aan!
Kakelen kan iedereen, maar een ei leggen is de kunst.
haha ja octrooi kan, maar het is maar een hobby he
De bovenplaat heb ik wel over zitten denken, maar ik denk dat het Nylon misschien te flexibel is wanneer het dun is. Maargoed wie niet waagt, wie niet wint he
En ik wil Sporti met z'n handeltje ook niet in de weg zitten want wie weet heeft hij al wel wat bedacht 
Een hele carburateur 3D printen zou ook wel wat zijn misschien

Een hele carburateur 3D printen zou ook wel wat zijn misschien