Ik denk dat jij ze zeker niet te goedkoop wegdoet al zou je er 10 euro meer voor vrangen als hier, wat ik op marktplaats zie is dat ze er snel 35 euro voor durven te vragen en dan nog niet eens op zo'n net printje gesoldeerd als die van jou.
Mark
Ik laat je weten wanneer hij er is, Bas. We zullen zien!bazzz schreef:35 euro is de ingegoten versie he. Voor 30 euro heb je dan de versie met behuizing.
Maar goed. Deze lichting is nu dus alweer bijna op. Er is er eentje naar emery onderweg dus hij wil misschien er ook nog wel een stuk of wat voor de verkoop. Afhankelijk van hoeveel hij er wil ga ik dan maar even kijken of en hoe groot de volgende lichting wordt
ik heb wel eens printjes aangeboden gezien op marktplaats van gaatjesbord, aan elkaar gefrot en dan vragen ze er gerust 35 euro voor, kijk dan zakt mijn broek echt afbazzz schreef:35 euro is de ingegoten versie he. Voor 30 euro heb je dan de versie met behuizing.
Maar goed. Deze lichting is nu dus alweer bijna op. Er is er eentje naar emery onderweg dus hij wil misschien er ook nog wel een stuk of wat voor de verkoop. Afhankelijk van hoeveel hij er wil ga ik dan maar even kijken of en hoe groot de volgende lichting wordt
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast